آمار فوق العاده ارلینگ هالند: 16 گل در 12 ملاقات ابتدایی در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش هدا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند خیلی زود در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان دنیا است.

آمار فوق العاده ارلینگ هالند: 16 گل در 12 ملاقات ابتدایی در لیگ قهرمانان اروپا

با ما سفر کنید و با تورهای اروپا پاییز 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، ارلینگ هالند مهاجم دورتموند در جریان برد 3-0 تیمش مقابل کلوب بروخه باز هم خوش درخشید و پیروز به ثبت بریس شد. ارلینگ هالند با دو گلی که وارد دروازه بروخه کرد، تعداد گل هایش در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد 16 رساند، تا به اولین بازیکن تاریخ این رقابت ها تبدیل گردد که در 12 ملاقات ابتدایی اش 16 گل به ثمر می رساند. همچنین ارلینگ هالند پیروز شده آمار قابل توجه 33 گل در 31 بازی با پیراهن دورتموند را به ثبت رساند و آمار او در فصل جاری 17 گل در 13 بازی با دورتموند بوده تا یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر جهانی فوتبال لقب گیرد.

در فصل 20-2019 بود که نمایش های خیره کننده بچه غول نروژی در ترکیب سالزبورگ شگفتی همگان را به همراه داشت؛ جایی که ارلینگ هالند در ترکیب تیم اتریشی فوق العاده عمل کرد و یکی از شگفتی های آن فصل رقابت های لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت. بعد از این درخشش خیره کننده بود که چشم بسیاری از باشگاه های عظیم اروپایی به جذب ارلینگ هالند دوخته شد و حتی در مقطعی گفته شد که باشگاه منچستر یونایتد به جذب این بازیکن بسیار نزدیک شده و قرار است او زیر نظر هم وطن خود یعنی اوله گنار سولسشر کار کند.

با وجود تمام شایعات اطراف پدیده نروژی اما او نهایتاً در چرخشی جالب توجه سر از باشگاه آلمانی دورتموند درآورد؛ انتخابی که به نظر می رسد بهترین اتفاق ممکن برای هالند بوده چراکه او تا به اینجا توانسته در جمع زنبور ها خودش را به عنوان یکی از برترین مهاجمان حال حاضر جهان معرفی کند. در حالی که گمان می شد هالند بعد از انتقال به دورتموند، برای جا افتادن در سطح اول فوتبال اروپا نیاز به کمی زمان داشته باشد اما این استعداد خالص خیلی زود توانست خودش را در ترکیب تیم لوسین فاوره جا بیاندازد و در نیمه دوم فصل گذشته گل های زیادی برای دورتموند به ثمر رساند.

درخشش خیره کننده ستاره نروژی در فصل جدید نیز ادامه داشته و او در 7 مسابقه ابتدایی بوندسلیگا آمار شگفت انگیز 10 گل و 2 پاس گل را از خود به ثبت رسانده است. اما درخشش پدیده نروژی به بوندسلیگا ختم شده و او در لیگ قهرمانان اروپا نیز یکه تازی می نماید. هالند در حالی شب گذشته پیروز شد در جریان پیروزی 3-0 دورتموند مقابل کلوب بروژ دو گل به ثمر برساند که حالا این بازیکن بالاتر از همه نام های عظیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپا با 6 گل زده فعلا آقای گل فصل 21-2020 چمپیونزلیگ محسوب می گردد. نکته خیره کننده دیگر درباره ارلینگ هالند اینکه او تنها به 12 بازی در عظیم ترین تورنمنت باشگاهی در فوتبال اروپا نیاز داشت تا به رکورد 15 گل زده در این مسابقات دست پیدا کند.

حالا به نظر می رسد که ستاره نروژی جام پای غول های عظیمی مثل کریستیانو رونالدو و لیونل مسی گذاشته و اصلا بعید نیست که در آینده بتواند جای آنها را به بهترین شکل ممکن پر کند. از طرفی باید طی یکی دو فصل آینده منتظر یک انتقال عظیم برای این بازیکن ماند؛ ستاره ای که حالا جذب او به هدف اصلی مهم ترین تیم های باشگاهی در فوتبال اروپا تبدیل شده است.

ارلینگ هالند با زدن پنج گل در سه بازی اول خود در لیگ قهرمانان در این زمینه در کنار دیدیه دروگبا رکورددار است. اما او در راه رسیدن به 10 گل به تنهایی رکورددار بوده و تنها بعد از هفت ملاقات در مهم ترین تورنمنت اروپایی به این پیروزیت دست یافته است. اما امشب ارلینگ هالند می تواند رکورد سریع ترین بازیکنی که با 15 گل در لیگ قهرمانان دست یافته را نیز از آن خود کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1982

به "آمار فوق العاده ارلینگ هالند: 16 گل در 12 ملاقات ابتدایی در لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار فوق العاده ارلینگ هالند: 16 گل در 12 ملاقات ابتدایی در لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید