نمایندگان ایران در تورنمنت تکواندوی بلغارستان رقبای خود را شناختند

به گزارش هدا بلاگ، با برگزاری مراسم قرعه کشی تورنمنت بین المللی بلغارستان، تکواندوکاران ایرانی رقبای خود را در این رقابت ها شناختند.

نمایندگان ایران در تورنمنت تکواندوی بلغارستان رقبای خود را شناختند

به گزارش خبرنگاران، هشتمین دوره تورنمنت بین المللی صوفیه 2021 - G1 در رده سنی بزرگسالان و گروه مردان و زنان با حضور 390 تکواندوکار از ساعت 10:30 امروز (یکشنبه - 17 اسفند ماه) و به میزبانی بلغارستان برگزار می شود.

تیم ملی تکواندو مردان ایران که بیشتر از یک سال است در هیچ رویدادی شرکت نکرده، به منظور حفظ آمادگی در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کرده است و حسین لطفی، سروش احمدی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری و سجاد مردانی به عنوان کنندگان ایران در این مسابقات به مصاف رقبای خود می فرایند.

میرهاشم حسینی نیز قرار بود در وزن 74- کیلوگرم به شیاپ چانگ برود اما با نظر کادر فنی و به دلیل سرماخوردگی در ترکیب تیم ایران قرار نگرفت. بر همین اساس بخشی و برخورداری که قرار بود در اوزان 80- و 87- کیلوگرم مبارزه کنند به ترتیب در اوزان 74- و 80- کیلوگرم به میدان می فرایند.

قرعه کشی این رقابت ها دقایقی پیش اعلام و کنندگان ایران حریفان خود در این رویداد را شناختند.

در وزن 54- کیلوگرم، حسین لطفی پس از یک دور استراحت در گام نخست به مصاف اوتمان رززوک کننده بلژیک دارنده مدال تورنمنت های مختلف می رود و در ادامه برنده مبارزه تکواندوکاران یونان و آلمان را پیش رو دارد.

سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم در اولین دیدار رو در روی اوزکایا عمران کننده آلمان قرار می گیرد و در گام دوم باید به مصاف ادیوال پونتس هوگوپوش برزیل و دارنده سه مدال برنز گرندپری و مدال های مسابقات دیگر برود.

امیرمحمد بخشی کننده ایران در وزن 74- کیلوگرم است که در نخستین مبارزه با تیمور سوباسیک کننده بوسنی و هرزگوین دیدار می کند و سپس برابر برنده دیدار تکواندوکاران آلمان و نروژ قرار می گیرد.

در وزن 80- کیلوگرم مهران برخوداری ابتدا به مصاف ادگاراس ابروماویکیوس تکواندوکار لیتوانی می رود و در ادامه اپوستولوس تلیکاستوگلو کننده یونان و نایب قهرمان جهان و اروپا 2019 را پیش رو دارد.

سجاد مردانی کننده سنگین وزن ایران نیز در این رویداد حضور دارد اما قرعه کشی این وزن تا کنون اعلام نشده است.

هدایت این نفرات برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

این رقابت ها G1 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 10، 6 و 3.60 امتیاز تعلق می گیرد.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2519

به "نمایندگان ایران در تورنمنت تکواندوی بلغارستان رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان ایران در تورنمنت تکواندوی بلغارستان رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید