آنچلوتی: عملکردی که برای صعود نیاز بود را ارائه دادیم، آمادگی جسمانی اِزار بهبود یافته است

به گزارش هدا بلاگ، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد تیمش مقابل تیم دسته سومی آلکویانو در جام حذفی اسپانیا ابراز رضایت کرد.

آنچلوتی: عملکردی که برای صعود نیاز بود را ارائه دادیم، آمادگی جسمانی اِزار بهبود یافته است

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی که شاگردانش بامداد امروز (پنجشنبه) در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا پیروز شدند در خانه آلکویانو دسته سومی با نتیجه 3 بر یک به برتری دست پیدا کنند و به جمع هشت تیم برتر رقابت ها راه یابند، پس از این بازی گفت: به نظرم ما یک بازی متفاوت با آنچه که به آن عادت کرده ایم، دیدیم. ما برای مسابقه ای پر از نبردهای هوایی، ضربات ایستگاهی زیاد و توپ های بلند آماده شده بودیم. گل زدیم، سخت جنگیدیم و فراتر از آن، عملکردی را که برای صعود نیاز داشتیم ارائه دادیم.

وی اضافه کرد: آلکویانو در یک لحظه و با درخشش فردی به گل تساوی رسید. پس از آن ما سرمان را بالا نگه داشتیم و به بازی خود ادامه دادیم. این همان روشی بود که باید بازی می کردیم و همانطوری بود که برایش آماده شده بودیم و پیروز شدیم. تعطیلات زمستانی ما با انجام بازی با ختافه تمام شد. کیفیت در این نوع بازی ها چندان معنی ندارد چون این نوع زمین اجازه انجام بازی باکیفیت را نمی دهد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین درباره هافبک بلژیکی اش که پاس گل آسنسیو را ساخت، گفت: اِزار باید در موقعیت های تک به تک اعتماد به نفس بیشتری از خود نشان دهد، چون او کیفیت لازم برای از پیش رو برداشتن بازیکن مقابلش را دارد. ادن به تدریج به بهترین حالت خود باز خواهد گشت و آمادگی جسمانی او نسبت به چند ماه پیش بهبود یافته است. بیایید امیدوار باشیم که او به زودی به روزهای اوجش برگردد و بهترین عملکردش را نشان دهد. واقعاً برای او خوشحالم. کل تیم عملکرد خوبی داشت و سخت جنگید.

کارلتو در پایان درباره مصدومیت مهاجم 28 ساله اش گفت: ماریانو دیاس از ناحیه ران پای راست خود دچار مصدومیت شده و در روزهای آینده شرایط او را ارزیابی خواهیم کرد. متأسفانه این اتفاقات اغلب در این مقطع از فصل رخ می دهد که دوره سختی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3414

به "آنچلوتی: عملکردی که برای صعود نیاز بود را ارائه دادیم، آمادگی جسمانی اِزار بهبود یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: عملکردی که برای صعود نیاز بود را ارائه دادیم، آمادگی جسمانی اِزار بهبود یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید