سرمربی شاختار: می توانستیم گل های بیشتری هم به رئال مادرید بزنیم

به گزارش هدا بلاگ، با وجود کسب یک پیروزی پرگل در خانه رئال مادرید، سرمربی تیم شاختار دونتسک معتقد است که مردانش پتانسیل سنگین تر کردن شکست حریف اسپانیایی را داشته اند.

سرمربی شاختار: می توانستیم گل های بیشتری هم به رئال مادرید بزنیم

به گزارش خبرنگاران، اولین شگفتی هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در استادیوم آلفردو دی استفانوی شهر مادرید رقم خورد جایی که رئال مادرید با نتیجه 3 بر 2 مغلوب میهمان اوکراینی خود تیم شاختار دونتسک شد. این باخت عجیب در حالی در کارنامه پرافتخارترین تیم رقابت ها ثبت شد که شاختار در نیمه اول سه بار دروازه رئال مادرید را باز کرد. شاگردان زین الدین زیدان در نیمه دوم دو گل از گل های خورده را جبران کردند، اما این برای فرارشان از شکست کافی نبود. اگرچه رئال مادرید با حداقل اختلاف باخت اما لوئیس کاستو سرمربی شاختار دونتسک معتقد بود که تیمش می توانست با گل های بیشتری میزبان نامدار خود را شکست دهد.

کاستو پس از مسابقه به خبرنگاران گفت: نیمه اول، بهترین نیمه ای بود که در این فصل داشتیم. ما کلی موقعیت گلزنی خلق کردیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. در نیمه دوم هم داستان همین طور بود. وقتی که رئال دو گل زد، مجبور شدیم بیشتر در فاز دفاعی کار کنیم و دیگر فقط می خواستیم که بازی هر چه زودتر تمام گردد. در مجموع من فکر می کنم که تیم ما توانست قابلیت های خود را از نظر تاکتیکی و مهارت فوتبال نشان دهد.

وی اضافه کرد: این پیروزی نتیجه ای فوق العاده برای ماست. می دانستیم که باید خودمان را برای چه مشکلاتی از سوی حریف آماده کنیم و مطابق با همان استراتژی بازی مان را معین کردیم. بازیکنان ما تمام کارهای شان را به معنای واقعی عالی انجام دادند. ما از اولین دقیقه تا آخرین دقیقه مسابقه تیمی متحد و یکپارچه بودیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1808

به "سرمربی شاختار: می توانستیم گل های بیشتری هم به رئال مادرید بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی شاختار: می توانستیم گل های بیشتری هم به رئال مادرید بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید