احتمال برگزاری وبیناری انتخابات UWW آنالیز می گردد

به گزارش هدا بلاگ، در صورت عدم برگزاری مسابقات جهانی 2020، احتمال برگزاری وبیناری انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی مورد آنالیز اعضا UWW قرار خواهد گرفت.

احتمال برگزاری وبیناری انتخابات UWW آنالیز می گردد

به گزارش خبرنگاران، یکی از مواردی که اتحادیه دنیای کشتی را مُصر به برگزاری مسابقات دنیای در سال 2020 در چند رده سنی کرد، پیش رو داشتن انتخابات هیئت رئیسه این اتحادیه بوده است. براین اساس برگزاری مسابقات دنیای در رده های سنی جوانان، زیر 23 سال و بزرگسالان در آذر ماه در دو کشور صربستان و فنلاند در دستور کار اتحادیه دنیای نهاده شد.

هرچند برگزاری قطعی این رقابت ها با تعیین شرایطی ویژه از سوی کمیته اجرایی و آنالیز شرایط آینده دنیا در مقابله با کرونا منوط شده است، اما اکنون تعدادی از مدعیان اصلی مسابقات تمرینات و اردوهای خود را برای حضور در این مسابقات استارت زده اند.

کمیته اجرایی اتحادیه دنیای در آخرین تصمیمات خود در خصوص مسابقات رسمی سال 2020، گفت این رقابت ها در شرایطی برگزار می گردد که 8 تیم از 10 تیم برتر رنکینگ و حداقل 70 درصد کشورهای شرکت نماینده مسابقات دنیای سال قبل (2019 نورسلطان) در رقابت ها شرکت نمایند.

درهرصورت اکنون برگزاری مسابقات دنیای قطعی نیست، این درحالی است که اتحادیه دنیای کشتی باید انتخابات هیئت رئیسه اش را تا پایان سال میلادی برگزار کند.

انتخاباتی که حمید سوریان دارنده 7 مدال طلای کشتی فرنگی ایران و دنیا نیز یکی از کاندیداهای آن است. اگر مسابقات UWW قادر به برگزاری مسابقات دنیای در سال 2020 نباشد، احتمال برگزاری وبیناری انتخابات توسط کمیته اجرایی مورد آنالیز قرار خواهد گرفت. هرچند که به نظر می رسد برگزاری غیرحضوری انتخابات مورد تایید خیلی از کشورها نباشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1396

به "احتمال برگزاری وبیناری انتخابات UWW آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال برگزاری وبیناری انتخابات UWW آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید