اطلاعیه استقلال : امیدواریم اکبریان قضاوت عادلانه داشته باشد

به گزارش هدا بلاگ، باشگاه استقلال تهران با انتشار اطلاعیه ای نسبت به انتخاب محمدرضا اکبریان به عنوان داور دربی واکنش نشان داد.

اطلاعیه استقلال : امیدواریم اکبریان قضاوت عادلانه داشته باشد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای نسبت به انتخاب محمدرضا اکبریان به عنوان داور دربی واکنش نشان داد.

با نزدیک شدن به دربی پایتخت، باشگاه استقلال اطلاعیه ای صادر کرد که به توضیح زیر است:

مجموعه کادرفنی استقلال به واسطه تاکیدات چندباره از سوی آقای فرهاد مجیدی، در جریان بازی ها کمترین میزان اعتراضات را به داوران دارد و همه کوشش مجموعه استقلال حفظ آرامش برگزار کنندگان مسابقات بوده و هست. با این حال می بینیم که این روش اتخاذ شده از سوی باشگاه استقلال منجر به تضییع حقوق این تیم شده است و آخرین مثال آن در بازی با ذوب آهن قابل مشاهده است.

بار دیگر تاکید می گردد که مجموعه کادرفنی و نیمکت تیم استقلال نشان داده اند اهل شلوغ کاری و تحت تاثیر قرار دادن داور نیستند و انتظار می رود که داور دربی بی توجه به فضا سازی نیمکت ها و سکونشینان قضاوتی عادلانه از خود نشان بدهد.

تنها خواسته طرفداران باشگاه استقلال که خواسته ای منطقی است، قضاوتی عادلانه و بی طرفانه از سوی آقای اکبریان است و امیدواریم که داور مسابقه در دربی بهترین قضاوت را از خود به نمایش بگذارد و خاطرات منفی گذشته را از اذهان پاک کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 خرداد 1400 بروزرسانی: 13 خرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2858

به "اطلاعیه استقلال : امیدواریم اکبریان قضاوت عادلانه داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه استقلال : امیدواریم اکبریان قضاوت عادلانه داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید