اعلام نتیجه جلسه اضطراری AFC درباره بازی های نمایندگان چین در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش هدا بلاگ، کنفدراسیون فوتبال آسیا نتیجه جلسه اضطراری AFC درباره بازی های نمایندگان چین در لیگ قهرمانان آسیا را اظهار داشت.

اعلام نتیجه جلسه اضطراری AFC درباره بازی های نمایندگان چین در لیگ قهرمانان آسیا

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، نمایندگان 6 اتحادیه عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در جلسه اضطراری کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که امروز (سه شنبه) در مقر این کنفدراسیون در شهر کوالالامپور مالزی برگزار گردید، حضور پیدا کردند و در نهایت تصمیم گرفتند برگزاری بازی های خانگی نمایندگان چین در سه هفته ابتدایی را به تعویق بیندازند.

همچنین در این جلسه تصمیم گرفته شد بازی چیانگرای یونایتد تایلند با بیجینگ اف سی چین در همان تاریخ 18 فوریه برگزار خواهد شد، چون این تیم چینی در حال حاضر در اردوی کره جنوبی است، احتیاج به اقدامات قرنطینه نیست.

باشگاه چیانگرای یونایتد تأکید نموده به همکاری نزدیکش با دولت تایلند و مقامات پزشکی این کشور به منظور نظارت بر شرایط در حال گسترشِ موجود، ادامه خواهد داد.

در این جلسه پیشنهاد شد بازی هایی که یک طرف آنها نمایندگان چین هستند و به تعویق افتاده اند، در ماه های آوریل و مِی 2020 برگزار گردد. همچنین پیشنهاد شد که بازی های رفت مرحله یک هشتم نهایی منطقه شرق در تاریخ های 16 و 17 ژوئن و بازی های برگشت در تاریخ های 23 و 24 ژوئن برگزار خواهد شد.

همچنین در این جلسه اضطراری نمایندگان حاضر توافق کردند که مهلت نهایی ارزیابی آخرین شرایط، 21 روز پیش از شروع هر یک از بازی هاست و اگر تصمیم گرفته گردد که دیداری نمی تواند طبق برنامه پیشنهادی برگزار گردد، باشگاه میزبان باید حداقل 14 روز پیش از روز بازی زمینی بی طرف را برای میزبانی از رقیب خود اعلام کند.

همچنین برنامه پیشنهادی بازی های هفته های اول تا سوم نمایندگان چین که در تاریخ 11 فوریه تأیید خواهد شد، به توضیح زیر است:

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 148

به "اعلام نتیجه جلسه اضطراری AFC درباره بازی های نمایندگان چین در لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نتیجه جلسه اضطراری AFC درباره بازی های نمایندگان چین در لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید