انهدام باند6 نفره سرقت لوازم خودرو ، اعتراف به 300 فقره سرقت

به گزارش هدا بلاگ، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند 6 نفره سرقت لوازم داخل خودرو اطلاع داد.

انهدام باند6 نفره سرقت لوازم خودرو ، اعتراف به 300 فقره سرقت

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران عظیم در تبادل نظر با فارس از دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو اطلاع داد.

سرهنگ کارآگاه عزیزخانی در تشریح خبر فوق گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت مجدد یکی از مجرمان حرفه ای و تشکیل باند سرقت لوازم خودرو و پایش های اطلاعاتی تعیین شد متهم با همکاری 4 نفر از همدستانش لوازم داخل خودروها را سرقت نموده و با همکاری یک مالخر به فروش می رسانند.

وی با اشاره به شناسایی پاتوق سرنموده باند، توضیح داد: با هماهنگی قضائی تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه متهم اعزام و پیروز شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر نموده و در بازرسی تعداد زیادی اموال مسروقه را کشف نمایند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران اضافه نمود: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه سایر متهمان نیز شناسایی شد و ضمن دستگیری سارقان در عملیات های مستقل و منسجم، در آنالیز بیشتر از مخفیگاه آنان مقادیری اموال سرقتی کشف شد و متهمان نیز به فروش اموال سرقتی به مالخری در بریانک اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه مالخر اموال مسروقه در بریانک دستگیر شد اظهار داشت: با تکمیل تحقیقات پلیسی اعضای این باند 6 نفره به 300 فقره سرقت لوازم خودرو و خرید و فروش اموال سرقتی اعتراف نموده و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2943

به "انهدام باند6 نفره سرقت لوازم خودرو ، اعتراف به 300 فقره سرقت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند6 نفره سرقت لوازم خودرو ، اعتراف به 300 فقره سرقت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید