اپلیکیشنی که طول عمر انسان را پیش بینی می نماید

به گزارش هدا بلاگ، محققان با یاری هوش مصنوعی و اطلاعات پزشکی و دی ان ای صدها هزاران داوطلب اپلیکیشنی توسعه دادند که حداکثر عمر انسان را تخمین می زند. طبق این اپ حداکثر عمر انسان 150سال است.

اپلیکیشنی که طول عمر انسان را پیش بینی می نماید

محققان اپلیکیشنی برای پیش بینی حداکثر عمر انسان توسعه داده اند. این اپ نشان می دهد انسان هیچ گاه نمی تواند بیش از 150سال عمر کند.

محققان حوزه های زیست شناسی و بیوفیزیک انبوهی از اطلاعات پزشکی و دی ان ای مربوط به صدها هزار داوطلب در انگلیس و آمریکا را به یک سیستم هوش مصنوعی وارد کردند.

به این ترتیب آنها یک اپ مخصوص آیفون ساختند که با دریافت اطلاعات ورودی کاربر می تواند نرخ سالمندی و حداکثر او را تخمین بزند. آنها طی تحقیقات خود متوجه شدند 2 پارامتر طول عمر انسان را مشخص می نمایند که هر دو عوامل چرخه حیات و چگونگی واکنش بدن انسان را پوشش می دهند.

پارامتر اول سن زیستی انسان است که با استرس، شیوه زندگی و بیماری ها مرتبط است. پارامتر دوم مقدار انعطاف پذیری انسان است که نشان می دهد پارامتر عوامل با چه سرعتی به حالت نرمال بر می شود.

پژوهشگران با یاری این اطلاعات متوجه شدند طولانی ترین عمر یک انسان احتمالاً 150 سال است.

این یافته براساس نمونه های خون دو مطالعه طولی دی ان أی انجام شد که گروهی از محققان یک شرکت فناوری زیستی سنگاپوری به نام Gero و مرکز تحقیقات سرطان رزول پارک نیویورک آنها را تحلیل نموده بودند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3059

به "اپلیکیشنی که طول عمر انسان را پیش بینی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشنی که طول عمر انسان را پیش بینی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید