اپل واچ SE 2022 با نمایشگر همواره روشن، پردازنده سریع تر و قیمت بیشتر عرضه می گردد

به گزارش هدا بلاگ، با توجه به جدیدترین اخبار پیرامون اپل واچ SE 2022، به نظر می رسد اپل میخواهد سال جاری این محصول را به قابلیت های بسیار بیشتری در مقایسه با سال قبل مجهز و آن را با قیمت بیشتری راهی بازار کند.

اپل واچ SE 2022 با نمایشگر همواره روشن، پردازنده سریع تر و قیمت بیشتر عرضه می گردد

اپل سال گذشته ساعت هوشمند واچ SE را عرضه نکرد تا بدین ترتیب همان سیاستی را که در عرضه گوشی های SE شاهد هستیم، برای آن هم ببینیم. این یعنی یک محصول به ازای هر دو سال. بدین ترتیب به نظر می رسد سال جاری باید نوبت واچ SE 2022 یا 2 باشد که رونمایی گردد و واقعاً امیدواریم تغییرات نسبتا زیادی داشته باشد.

البته خبری که از افشاگر معروف حوزه فناوری یعنی LeaksApplePro منتشر شده، حاوی اطلاعاتی امیدوار کننده است. اگرچه در رابطه با اپل واچ SE 2022 خبرهای زیادی منتشر نشده و تقریبا می توانیم بگوییم اطلاعات خاصی در رابطه با آن نداریم، اما این افشاگر به یک باره بخش بزرگی از جزئیات مربوط به این ساعت را فاش کرد.

طراحی و مشخصات فنی اپل واچ SE 2022

  • تراشه S7 نو
  • میزان و طراحی مشابه نسبت به قبل (40/44 میلی متر)
  • سنسور قلب نو
  • بلندگوهای نو

اپل واچ SE 2022 طبق اطلاعاتی که افشاگر یادشده منتشر نموده، باید با تراشه نوتر و سریع تر S7 راهی بازار گردد. این تراشه به طور اختصاصی و سفارشی، برای اپل واچ سری 7 طراحی شده بود که اگر در نماینده نو مورد استفاده قرار بگیرد، در مقایسه با S5 به کار رفته در SE 2020، به شکل محسوسی عملکرد بهتری خواهد داشت و کاربران از این حیث شاهد ارتقای چشمگیری خواهند بود.

البته خیلی هم غافلگیرکننده نخواهد بود اگر این اتفاق رخ دهد. اپل حداقل در دنیای گوشی های هوشمند، آیفون SE را با نوترین و قدرتمندترین پردازنده همان دوره راهی بازار می نماید. چیزی که اکنون انتظار داریم این است که ساعت هوشمند SE را با تراشه یک سال قبل راهی بازار کند که انتظار عجیبی نیست و اتفاقا کاملا هم منطقی به نظر می رسد.

علاوه بر این موارد، در این گزارش آمده که ساعت نو، سیستم صوتی بهتری خواهد داشت و سنسور ضربان قلب آن هم ارتقا پیدا می نماید تا به آن امکان ثبت نوار قلب را بدهد. بدین ترتیب اپل واچ SE 2022 یک ساعت هوشمند فوق العاده مجهز و ارزشمند خواهد بود چون تمام قابلیت های مورد احتیاج را در خود خواهد داشت.

چیزی که خیلی تغییر نمی نماید، شکل ظاهری این محصول خواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده، این حجم از تغییرات قرار است در همان کالبد دو سال قبل صورت بگیرد. میزان کلی ساعت هم بعید است تغییر کند و بار دیگر شاهد میزان های 40 و 44 میلی متری خواهیم بود.

آیا اپل واچ SE 2022، نمایشگر همواره روشن خواهد داشت؟

بله، اپل واچ نو از این قابلیت بسیار مهم و فوق العاده کاربردی پشتیبانی خواهد نمود تا مجبور نباشید برای اطلاع از ساعت و تاریخ و …، حتما ساعت را روشن کنید. نکته اینجاست که اپل برای انجام این کار باید نمایشگر را هم ارتقا دهد تا این قابلیت در سطح سخت افزار به ساعت اضافه گردد. این یعنی نمایشگر نوی را هم شاهد خواهیم بود که به نظر می رسد آخرین چیز مورد احتیاج بود تا واچ SE را همان واچ سری 7 بدانیم.

نمایشگر همواره روشن در ابتدا در اپل واچ سری 5، به عنوان یکی از مجذوب کننده ترین قابلیت های آن مورد استفاده نهاده شد. در آن موقع، واچ سری 5 اولین محصولی بود که از نمایشگر LTPO ساخت LG استفاده می کرد و همان نمایشگر هم امکان چنین قابلیتی را به آن افزوده بود. اما متأسفانه در SE 2020 شاهد این قابلیت نبودیم که ضعف مهمی هم بود. البته چون این ساعت از نمایشگر مشابهی بهره می برد، گفته می گردد شاید روزی اپل تصمیم بگیرد این قابلیت را در آن با یک آپدیت نرم افزاری فعال کند. حالا پرسش اینجاست که چرا تا به امروز این اتفاق نیفتاده است؟

به نظر می رسد فرضیه آخر هیچوقت اتفاق نیفتد چون اپل قرار است آن را در یک مدل نوتر استفاده کند تا دلیلی برای ارتقا وجود داشته باشد. این سیاست نه چندان کاربرپسند اپل است که قابلیت های خوب را هر چند سال یک بار به محصولاتش اضافه کند تا هم کاربران، علاقه مند و مشتاق باقی بمانند و هم اینکه بیشترین سود را با ارائه کمترین قابلیت ها به جیب بزند.

قیمت

قیمت اپل واچ ها نسبتا گران است اما فلسفه وجود سری SE هم دقیقا این است که کاربر بتواند با بودجه محدود هم از اپل واچ بهره ببرد. طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم، این ساعت باید 300 دلار در مدل پایه قیمت داشته باشد که 30 دلار بیشتر از قیمت SE نسل قبل است، اما به نظر می رسد قیمت مناسبی بعد از گذشت دو سال و اضافه شدن این حجم از تغییرات باشد.

انتظار می رود اپل واچ SE به همراه اپل واچ سری 8 و گوشی های سری آیفون 14، در رویداد سپتامبر سال جاری رونمایی و راهی بازار شوند.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3504

به "اپل واچ SE 2022 با نمایشگر همواره روشن، پردازنده سریع تر و قیمت بیشتر عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واچ SE 2022 با نمایشگر همواره روشن، پردازنده سریع تر و قیمت بیشتر عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید