باران کوثری با لاغری اش کولاک کرد !

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران: چندی پیش باران کوثری بازیگر ایرانی با انتشار عکسی لاغری بیش از میزان خود را به نمایش گذاشت.

باران کوثری با لاغری اش کولاک کرد !

باران کوثری بازیگر ایرانی است. باران کوثری چند سالی است که در تلویزیون فعالیتی ندارد. باران کوثری در یک خانواده سینمایی به جهان آمد. باران کوثری از کودکی در سینما حضور داشت. باران کوثری در زمینه تئاتر نیز فعالیت دارد.

بیوگرافی باران کوثری

باران کوثری 25 مهر 1364 در تهران به جهان آمده و دانش آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است ، باران کوثری دانشجوی انصرافی رشته جامعه شناسی است . پدر باران کوثری جهانگیر کوثری تهیه کننده سینما و کارشناس فوتبال است و مادر باران کوثری رخشان بی اعتماد کارگردان معروف سینما است. باران کوثری دانش آموخته رشته نمایش از هنرستان است.

آغاز فعالیت باران کوثری

نخستین تجربه بازیگری او بازی در فیلم برترین بابای دنبا در سال 1370 به کارگردانی داریوش فرهنگ بود. . نقش آفرینی های بعدی وی تا سال 1380 به تمامی در فیلم های مادرش رخشان بنی اعتماد است.

ورود به تئاتر باران کوثری

او نخستین بار در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان تواناییش را به عنوان بازیگر صحنه هم اثبات کرد. او نخستین بار در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه بود.

ورود به تلویزیون باران کوثری

در سال 1377 با سریال بگذار آقتاب برآید وارد تلویزیون شد و سال 1385 با سریال صاحبدل در نقش جهان به کارگردانی محمدحسین لطیفی بسیار دیده شد.

تصادف باران کوثری باران کوثری

باران کوثری سر صحنه فیلمبرداری فیلم هفت ماهگی در روز پنجشنبه در تاریخ 16 مهر 1394 دچار آسیب شد و با جرثقیل تصادف کرد. او توانست با چند عمل جراحی سلامتی خود را بدست آورد.

فعالیت های خیرخواهانه باران کوثری

باران کوثری در ایران بعنوان سفیر انجمن خیریه یاری سوید معرفی شده است. انجمن خیریه یاری سوید یک سازمان مستقل غیرانتفاعی مردمی محسوب میشود که شعار آن کودک خیابانی کم تر، دانش آموز بیشتر می باشد. از اهداف این انجمن می توان به حمایت همه جانبه از بچه ها، ساخت مدارس محروم و کتاب خانه با حمایت داوطلبانه حامیان اقتصادی در سوئد، فراهم آوری شرایط تحصیل و امکانات آموزش و پرورش اشاره نمود.

رابطه باران کوثری و حامد بهداد

باران کوثری با حامد بهداد رابطه بسیار محبت آمیز ای دارد و می گوید دو سال سخت را در زمان ممنوع الکاری خود گذراندم و از دوستانم در این مدت پول قرض می گرفتم. حامد بهداد تقریباً به من یاری اقتصادی می کرد. من بطور مداوم با وی در تماس بودم و می گفتم که حامد من پول ندارم چون سالها بود که از پدر مادر خود پولی نگرفته بودم و این مسأله برای من سخت بود که استقلال اقتصادی ام را مجدداً از دست بدهم. شایعه شده بود که باران کوثری و حامد بهداد با هم ازدواج نموده اند ، بدین دلیل که داخل برخی از عکسها هر دوی آن ها حضور داشتند که این شایعه کذب است. حامد بهداد و باران کوثری با یکدیگر آثار مشترکی دارند و به همین دلیل در نشست های خبری، زیاد در کنار هم دیده میشوند و البته حامد بهداد با باران کوثری زیاد شوخی می نماید.

ساخت موزیک ویدیو باران کوثری

آهنگ چرا رفتی با صدای همایون شجریان موزیک ویدیویی بود که باران کوثری آن را ساخت و با نقدها زیادی روبرو شد. محمد رحمانیان در مراسم رونمایی آلبوم گفت: از باران کوثری، سحر دولتشاهی و مهرداد صدیقیان تعجب می کنم. این همه اُور-اکت (بازی اغراق شده) را نمی فهمم. به خدا ما تئاتری ها هم مثل مردم معمولی موسیقی گوش می دهیم و احساساتی می شویم. این همه سر تکان دادن ها و اداهای اضافه برای چیست؟

کتاب باران کوثری

کتابی تحت عنوان باران کوثری در سینمای ایران به قلم حسین عالمگیر از انتشارات شایسته منتشر شده ست این کتاب موجب انتقاد عده ای گمنام و همواره منتقد تحت عناوینی چون : سینمای ایران بزرگتر از باران کوثری برای انتشار کتاب نداشت ؟ روبرو شد.

منبع: خانه فوتبال

منبع: رکنا
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3332

به "باران کوثری با لاغری اش کولاک کرد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باران کوثری با لاغری اش کولاک کرد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید