با این وسایل لذت بیشتری از سفرتان ببرید

به گزارش هدا بلاگ، لذت بردن از سفر

در دنیا معاصر امکان انجام سفرهای آزادانه به همه جا فراهم شده است و در حال حاضر تعداد زیادی از افراد به صورت های مختلف اعم از انفرادی، زناشویی و خانوادگی به انجام مسافرت های گونان مبادرت می نمایند تا دنیا را ببینند. با خبرنگاران همراه باشید تا به شما بگوئیم چگونه می توانید از سفرتان بیشترین لذت را ببرید.

با این وسایل لذت بیشتری از سفرتان ببرید

عکاسی

سفر می تواند فضایی برای فروش آثار هنری افراد باشد. در این راه، داشتن یک دوربین عکاسی فول فریم که در شرایط نور کم هم عملکرد عالی داشته باشد، برای انجام عکاسی حرفه ای مورد احتیاج است و این احتیاج به وسیله خرید دوربین هایی مانند مارک 3 کانن فایو دی با لنز 105-24 میلیمتر برطرف می گردد. قابل ذکر است که من عکاسی هایم را همیشه با دوربین کانن 35-16 میلیمتری انجام می دهم، مگر اینکه عکاسی از حیات وحش باشد که با دوربین کانن 300-70 میلیمتری انجام می گردد. دوربین کانن 35-16 میلیمتری زوایه لنز فوق العاده خوبی دارد و برای عکاسی در شرایط با نور کم ایده آل است و از سویی دیگر، لنز L آن با یک دهانگی بزرگ یکی دیگر از مزیت هایش به شمار می رود.

معمولاً در سفر اثاثیه مورد احتیاج زیادی را افراد به همراه دارند و در خصوص برداشتن وسایل با حجم زیاد محدودیت وجود دارد و به همین علت بهتر است که به جای کیت کامل DSLR، مسافران دوربین با کیفیت بالای خود را به همراه داشته باشند. دوربین های سری PowerShot هنوز هم گزینه های بسیار مناسبی برای عکاسی هستند، چرا که آنها امکان عکسبرداری در فرمت RAW را به وجود می آورند و تصاویری با کیفیت بسیار بالا ارائه می دهند. دوربین عکاسی را می توان در ساکی که وسایل مورد احتیاج روزانه را در آن قرار می دهیم، بگذاریم. معمولاً این ساک ها جاهای مختلفی دارند و قسمتی از آنها برای قرار دادن وسایلی مانند دوربین و تلفن و… مناسب هستند.

از سویی دیگر، کیف دوربین ONA Bowery به مقدار کافی جا دار است و می توان از آن برای به همراه داشتن دوربین فول فریم با یک لنز میانه استفاده کرد. این مدل کیف ها بسیار با کیفیت هستند و با قیمت مناسبی عرضه می شوند.

کفش مناسب

کفش مناسب یکی از لوازم سفر است و کفش های THE گزینه مقبولی هستند. این کفش ها در قسمت قوسی پا بسیار خوب طراحی شده اند و از کف پا محافظت می نمایند و به لحاظ ظاهری نیز زیبا هستند. پس برای یک سفر بهینه کفش مناسب را از یاد نبرید. تلفن یکی از وسایلی است که همیشه در سفر همراه افراد است، بنابراین ضروری است که با استفاده از محافظ های تلفن همراه از آنها محافظت نماییم. محافظ های LifeproofNuud Case می توانند از تلفن همراه در برابر آب و گرد و خاک حفاظت نمایند و به همین علت کیفیت تصاویر آنها را حفظ می نمایند.

بسته بندی ایده آل

سفر اغلب باعث می گردد که افراد به بسته بندی نمایندگان حرفه ای تبدیل شوند، به این علت که ضروری است وسایل مورد احتیاج بسیار در فضایی محدود جاسازی شوند. مجموعه ای از بسته بندی های مکعبی LifeproofNuud Case شکل که در سه سایز مختلف در بازار موجود هستند، باعث می گردد که لباس های ما به آسانی بسته بندی شوند و پیدا کردن وسایل در این بسته بندی های مجزا آسان تر می گردد. معمولاً به ندرت چمدان ها تا مقصد باز می شوند و به همین علت می توان آنها را در این بسته بندی ها قرار داد. لایه بیرونی این ساک ها بسیار مقاوم است و به همین علت نگرانی درباره ضربه خوردن به وسایل وجود ندارد. حمل و نقل نمونه های کوچک این ساک ها آسان است و نمونه های بزرگ نیز برای تعداد افراد بیشتر از دو نفر مناسب هستند.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3440

به "با این وسایل لذت بیشتری از سفرتان ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این وسایل لذت بیشتری از سفرتان ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید