با تمام توان از سرمایه گذاران بخش گردشگری حمایت می گردد

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری است، گفت: با تمام توان از سرمایه گذاران بخش گردشگری حمایت می گردد.

با تمام توان از سرمایه گذاران بخش گردشگری حمایت می گردد

احد جمالی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد 8 درصد جنگل های کشور و ده درصد آب را به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: این استان برای سرمایه گذاری در حوزه جهانگردی بسیار مستعد است.

وی به قابلیت های جهانگردی شهر جهانگرد پذیر سی سخت اشاره نمود و توضیح داد: توسعه جهانگردی شهر سی سخت می تواند اشتغالزایی و در آمدزایی بسیار بالایی برای مردم شهرستان دنا و به تبع استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جهانگردی را محور اصلی توسعه در استان اعلام نمود و اظهار کرد: توسعه جهانگردی کهگیلویه و بویراحمد نیازمند داشتن نگاه کلان و توسعه گرای همه مسئولان استان است.

همچنین مجید صفائی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این مدت کم موانع زیادی از توسعه جهانگردی استان رفع شده است، بیان کرد: در سال 99 پروژهای مهم جهانگردی که سالیان زیادی راکد بوده است افتتاح می گردد.

وی گفت: افتتاح پروژه جهانگردی تله کابین یاسوج و پارک آبی یاسوج از مهم ترین این پروژه ها است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بعضی از ظرفیت های جهانگردی استان مانند استفاده از توسعه جهانگردی آبی در کهگیلویه و بویراحمد مغفول مانده بود، گفت: با پیگیری به وسیله مسئولان استانی و ملی توانستیم طرح عظیم ایجاد دهکده جهانگردی در کنار سد آبی چم شیر را در شهرستان گچساران تصویب کنیم.

صفائی با بیان اینکه با ایجاد این طرح شاهد تحول جهانگردی استان خواهیم بود، اضافه کرد: میزان اعتبار مصوب برای اجرای این طرح عظیم سرمایه گذاری در حوزه جهانگردی 70میلیارد ریال است.

وی همچنین از توسعه بخش های صنایع دستی و بازسازی آثار تاریخی در این نشست خبرداد و توضیح داد: برنامه های خوبی در این زمینه برای سال 99 پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون جهانگردی و رئیس واحد حراست این اداره کل صبح امروز دوشنبه 25 فرودین ماه 99 با معاون سیاسی و امنیتی استاندار استان ملاقات کرد.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 364

به "با تمام توان از سرمایه گذاران بخش گردشگری حمایت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تمام توان از سرمایه گذاران بخش گردشگری حمایت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید