تخصیص هشت میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساختهای گردشگری بهبهان

به گزارش هدا بلاگ، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، تخصیص هشت میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساختهای گردشگری بهبهان صورت پذیرفت.

تخصیص هشت میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساختهای گردشگری بهبهان

علی حداد، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهبهان اظهار کرد: طرح مطالعاتی توسعه زیرساختهای گردشگری مجموعه تفریحی، ورزشی و گردشگری پلاژ سد مارون، توسعه امکانات تفریحی پارک خارستان که در کنار رودخانه مارون قرار گرفته است و بعلاوه طرح شناسایی و توسعه زیرساختها در روستاهای هدف گردشگری شهرستان بهبهان طراحی و ابلاغ شده است.

وی گفت: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهبهان برای ایجاد زیرساختها در روستاهای هدف گردشگری توضیح خدمات و نقشه طرح گردشگری مورد احتیاج را تهیه نموده تا براساس نقشه طراحی شده زیرساختهای مورد احتیاج در روستاهای هدف گردشگری تامین گردد.

او با بیان اینکه شهرستان بهبهان به عنوان یکی از منطقه ها مذهبی، تاریخی، گردشگری و طبیعی مطرح است، گفت: بهبهان همیشه مقصد گردشگران بسیاری از تمام نقاط کشور است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهبهان اضافه نمود: کار مطالعات در روستاهای هدف گردشگری و رونق گردشگری روستایی منبع با ارزش اشتغالزایی و ایجاد عایدی برای مردم منطقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه نقشه طرح توسعه زیرساختها در سه روستای هدف گردشگری ابلاغ شده، تاکید نمود: برنامه ریزی در روستاهای هدف گردشگری با برنامه و الگوی مشخصی صورت می گیرد و امکانات و خدمات در روستاها با برنامه ریزی توزیع و ساماندهی می شوند.

حداد گفت: روستاهای متعددی از جمله روستای گرمه، روستای آهنگران، روستای سرجوشر، روستای تنگ تکاب، روستای تنگ بن و روستای آباد که در بخش زیدون، دهستان سردشت واقع است، قابلیت و ظرفیت تبدیل شدن به روستاهای هدف گردشگری را دارند.

منبع: همگردی
انتشار: 8 آبان 1402 بروزرسانی: 8 آبان 1402 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3726

به "تخصیص هشت میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساختهای گردشگری بهبهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "تخصیص هشت میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساختهای گردشگری بهبهان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص هشت میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساختهای گردشگری بهبهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید