برای تکمیل کردن استایل خود این 10 اکسسوری را از قلم نیاندازید

به گزارش هدا بلاگ، در فصل تازهی هستیم و فصل های تازه پر از ایده های نو برای تغییر سبک لباس و استایل می باشد و ما با توجه به جزئیات می توانیم سبک پوشش و استایل خود را به خاص ترین حالت ممکن خود تبدیل کنیم .

برای تکمیل کردن استایل خود این 10 اکسسوری را از قلم نیاندازید

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام دیجی استایل، گاهی استفاده از یک دستبند کوچک می تواند استایل شما را به استایل مجذوب نماینده و خاصی تبدیل کند و یا حتی استفاده از ترکیبات رنگی مجذوب نماینده و متناسب فصل شما را به فردی خوش پوش تبدیل خواهد نمود. چیزهای کوچک را دست کم نگیرید و در استایل هایتان تغییراتی هرچند کوچک ایجاد کنید و سعی کنید تا با این تغییرات خودتان و شخصیتتان را گیراتر نشان دهید. اگر نمی دانید چگونه باید این کار را انجام دهید و چگونه اکسسوری ها را در استایلتان بهره ببرید ما اینجا نکاتی را برای شما خواهیم داشت تا در داشتن استایل جدیدی برای پاییز به شما یاری کنیم اما ابتدا احتیاج است بدانیم که چه چیزهایی را باید بپوشیم و بعد برای آنها اکسسوری هایی پیدا کنیم.

رنگ های پاییزی

در تمام استایل های پاییزی رنگ حرف اول را می زند. بسیار مهم است که از رنگ های گرم و نود در کنار هم بهره ببرید و در نظر داشته باشید با سرد شدن هوا رنگهای گرم و عطرهای گرم هستند که هر کسی را به وجد خواهند آورد بنابراین بسیار مهم است که بتوانید رنگ های پاییزی را به درستی بشناسید و برترین رنگ های پاییزی که با رنگ پوستتان هم­خوانی دارند را انتخاب کنید و استایل خود را بر اساس آنها بچینید.

استایل پاییزه با اکسسوری های چرم

چرم یکی از اجزا جدایی ناپذیر فصل های سرد است. زیبایی و درخشان بودن چرم در پوشش های پاییزی همواره از گذشته تا کنون چشم گیری خاصی به لباس ها و اکسسوری های این فصل زیبا بخشیده است.

استایلی را تصور کنید که از یک بالاپوش فوتر خاکی رنگ و یک جین آبی کمرنگ راسته تشکیل شده و به همراه آن از دستبند و نیم بوت بلند چرمی استفاده شده است. این استایل بی شک نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید و باعث توجه سایرین به شما می گردد.

1. استایل با کمربندهای چرمی خاص

پوشیدن دامن های میدی تا زیر زانو و کمربندهای چرمی خاص که با بند های ضربدری بسته می شوند این روزها کمتر دیده می گردد و بیشتر خانم ها ترجیح می دهند همرنگ جماعت باشند و همان مانتوهای تکراری را بپوشند و یک جامعه یک شکل را تشکیل دهند اما کسانی هم هستند که از کمربندهای خاص چرمی استفاده می نمایند و رنگ و بوی جهانشان با دیگران فرق دارد.

2. استفاده از گردنبندهای انار

گردنبندهای انار با نخ های چرمی ساخته می گردد و پلاک آن انارهای طبیعی است که خشک و رنگ شده اند. این گردنبندها ترکیب خاصی بر روی لباس هایتان خواهند بود و رنگ و بوی پوشش شما را پاییزی خواهند کرد.

3. کلاه انگلیسی چرمی

این کلاه ها از آن دسته اکسسوری هایی هستند که خیلی ها در پی آنها هستند اما پیدا گردنشان در هر مغازه ای امکان پذیر نیست و بیشتر برند های معتبر چرم آنها را می فروشند. برند هایی مثل مارال چرم در فروش انواع کلاه های چرم و کیف و کفش مردانه و زنانه و انواع کیف های اداری و دیگر محصولات چرمی در دسته برترین ها قرار گرفته است و می توانید این کلاه ها را از این برند معتبر تهییه کنید. اگر زمان کافی برای خرید حضوری را ندارید می توانید با خرید اینترنتی از یکی از نمایندگی های معتبر مارال چرم اقدام به خرید کالای مورد احتیاجتان کنید.

4. کیف های کوچک چرمی

کیف های کوچک این روزها بسیار ترند شده و به جای حمل کردن کیف های بزرگ و سنگین افراد تنها از یک کیف کوچک دوشی یا دستی چرمی استفاده می نمایند.

5. عینک های آفتابی

بله شاید عجیب باشد اما در زمستان و پاییز هم در روزهای آفتابی باید از عینک های آفتابی استفاده کنیم تا اشعه های مضر خورشید به چشممان آسیب نرساند.

6. ساعت

دیگر اکسسوری که به آن احتیاج خواهید داشت ساعت است. ساعت هایی که می توانید در پاییز از آن بهره ببرید به هیچ اسم محدود به مدل یا طرحی خاص نیستند و شما می توانید هم از ساعت هایی با بندهای فلزی و هم ساعت هایی با بند چرمی بهره ببرید و آن را با استایل خودتان ست کنید.

7. کیف های کمری

دیگر اکسسوری که این روزها بسیار ترند شده کیف های کمری مجذوب نمایندهی هستند که خانم ها با کت و شلوار ست می نمایند. البته می توان از این کیف ها با استایل های اسپرت هم استفاده کرد اما استایل های اسپرت بیشتر مناسب فصول گرم است و استایل های سنگین و رسمی بیشتر مناسب فصول سرد سال است. این کیف ها و دیگر کیف های خاص را می توانید از برند چرم مشهد تهیه کنید. چرم مشهد با فراوری محصولات چرمی مانند کیف و کفش چرم با برترین کیفیت و خدمات رسانی به مشتری یکی از فروشگاه های خوب محصولات چرم در ایران می باشد.

8. دستمال گردن های طرح دار

دستمال گردن هایی که کمی بلند هستند و می توانیم آن را دور گردنمان بپیچیم برای روزهای پاییزی انتخاب مناسب و زیبایی خواهد بود. این دستمال ها با طرح های اصیل و رنگ های تیره مجذوب نمایندهیت بیشتری را در استایلتان ایجاد خواهد نمود.

9. سنجاق سینه

سنجاق سینه از دیگر اکسسوری هایی است که می توانید از آن بهره ببرید. سنجاق سینه ها می توانند لباس­تان را از سادگی و یکنواختی خارج نمایند و استایل خاصی برایتان داشته باشند.

10. شال گردن

شال گردن های طرح دار در فصل سرد با لباس های ساده و بارانی های پاییزه جلوه زیبایی دارد.

با استفاده از نکاتی که گفته شد می توانید چندین استایل متفاوت و مجذوب نماینده برای پاییز داشته باشید و از آنها لذت ببرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3261

به "برای تکمیل کردن استایل خود این 10 اکسسوری را از قلم نیاندازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تکمیل کردن استایل خود این 10 اکسسوری را از قلم نیاندازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید