برای سفر به جزایر جنوبی نروید ، کلیپ منتشر شده برای ایام نوروز است

به گزارش هدا بلاگ، مدیر منطقه ویژه مالی شهید رجایی گفت: محدودیت تردد سنگینی برای شناور های مسافری در تعطیلات کرونایی برای جزایر از جمله قشم در نظر گرفته شده است.

برای سفر به جزایر جنوبی نروید ، کلیپ منتشر شده برای ایام نوروز است

به گزارش خبرنگاران، علیرضا محمدی کرجی ران مدیر منطقه ویژه مالی شهید رجایی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره کلیپی که در رابطه با صف های طولانی مسافران برای سوار شدن به کشتی در تعطیلات کرونایی به قشم، گفت: این کلیپ مربوط به تعطیلات نوروز برای جزیره هرمز است و در حال حاضر محدودیت های سنگینی برای تردد مسافران به این جزیره مشخص شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تردد تنها برای شهروندان قشم است و هیچ مسافر غیر بومی حق تردد و یا سوار شدن بر شناور ها وجود ندارد.

کرجی ران بیان نمود: تردد شناور ها تنها هر 3یا 4 ساعت یک بار است و طبق بازدید های میدانی که انجام داده ایم هیچ مسافری در بنادر مسافری حضور نداشت.

وی با بیان اینکه ممنوعیت سفر های شش روزه اعلام شده در سطح ملی، به طور کامل در مبادی ورودی و خروجی شهرستان قشم به ویژه در اسکله لافت به اسم پرتردد ترین جهت مسافران که با وسایل نقلیه به قشم سفر می کردند، اعمال می گردد، اضافه کرد: این ممنوعیت ها با هدف یاری به کاهش آمار مبتلایان به کرونا نوع دلتا که بسیار کشنده است، اعمال می گردد و خروج از قشم برای بومیان جزیره هم امکانپذیر نیست.

وی اظهار کرد: در ایام ممنوعیت تردد اعلام شده، تنها وسایل نقلیه حامل مواد غذایی و مایحتاج عمومی مردم، حق ورود به این جزیره به وسیله اسکله پهل در بندرعباس به اسکله لافت در جزیره قشم را دارند.

محمدی کرجی ران از مردم سراسر ایران درخواست کرد به هیچ وجه برای سفر به قشم تا بازگشت به شرایط عادی زندگی برنامه ریزی نکنند. در دوره های زمانی ممنوعیت سفر به قشم به هیچ وجه درخواست عبور از مبادی خروجی را نداشته باشند و با حضور در این مبادی وقت خود را تلف نکنند.

محمدی کرجی ران بیان اینکه مردم هم با اشرافیت از شرایط متاثر از ویروس کرونا همکاری بسیار مطلوبی را در این ایام داشته اند، اظهار کرد: از هموطنان درخواست می کنیم به هیچ وجه برای سفر به جزایر استان هرمزگان تا بازگشت به شرایط عادی زندگی برنامه ریزی نکنند.

وی گفت: برطرف هر گونه ممنوعیت منوط به تصمیمات متخذه در ستاد ملی و استانی کروناست که پس از طی شدن ایام تعطیلات و رسیدن به شرایط مطلوب به وسیله رسانه متعاقبا اعلام خواهد شد.

براساس این گزارش، کلیپی در فضای مجازی مبنی بر صف های طولانی مسافران برای سوار شدن به داخل شناورهای مسافری به جزیره قشم منتشر شده که مسئولان این بخش آن را رد نموده و اعلام کردند مربوط به ایام نوروز بوده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3187

به "برای سفر به جزایر جنوبی نروید ، کلیپ منتشر شده برای ایام نوروز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای سفر به جزایر جنوبی نروید ، کلیپ منتشر شده برای ایام نوروز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید