برکناری تمامی اعضای کمیسیون آنتی دوپینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری

به گزارش هدا بلاگ، اعضای کمیسیون آنتی دوپینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری پس از رسوایی های اخیر در پنهان کردن دوپینگ وزنه برداران برکنار شدند.

برکناری تمامی اعضای کمیسیون آنتی دوپینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون جهانی وزنه برداری، اعضای قبلی کمیسیون آنتی دوپینگ فدراسیون جهانی برکنار شدند و قرار است اعضای جدید این کمیسیون انتخاب شوند. در گزارش ریچارد مک لارن که مسئول رسیدگی به پرونده فساد اقتصادی و دوپینگ سیستماتیک در فدراسیون جهانی بود، عنوان شد که تعدادی دوپینگ مثبت پنهان شده و وزنه بردارانی که باید محروم می شدند در مسابقات جهانی و قهرمانی قاره ای مدال کسب کردند. همچنین تاماش آیان رییس پیشین فدراسیون جهانی در تعلیق بعضی از وزنه برداران مداخله نموده بود.

طبق تصمیم فدراسیون جهانی ، اصلاحاتی در کمیسیون آنتی دوپینگ انجام گرفت و این کمیسیون دیگر نقش مشورتی خواهد داشت و کلیه برنامه های آنتی دوپینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری توسط آژانس بین المللی ضد دوپینگ (ITA) انجام خواهد گرفت.

بر این اساس فدراسیون های عضو می توانند یک کاندیدا برای عضویت در کمیسیون آنتی دوپینگ معرفی نمایند. البته این فرد باید مستقل باشد و سمتی در فدراسیون آن کشور نداشته باشد. آژانس بین المللی آنتی دوپینگ پنج عضو را انتخاب نموده و نفرات توسط هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری منصوب می شوند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1376

به "برکناری تمامی اعضای کمیسیون آنتی دوپینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برکناری تمامی اعضای کمیسیون آنتی دوپینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید