برگزاری راهپیمایی عظیم ضدماسک در مونترال با حضور گروه های مذهبی و سیاسی کبک

به گزارش هدا بلاگ، چند هزار نفر شنبه در مرکز شهر مونترال گرد هم آمدند تا سخنرانی تئوریسین های توطئه و فعالان ضدواکسن را بشنوند. این یکی از عظیم ترین گردهمایی ها علیه پاسخ دولت کبک نسبت به پاندمی کووید-19 تا به حال بود.

برگزاری راهپیمایی عظیم ضدماسک در مونترال با حضور گروه های مذهبی و سیاسی کبک

بهترین تجربه سفر را به مجری مستقیم کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

راهپیمایی بیرون دفتر نخست وزیر فرانسوا لگو در مونترال آغاز شد و طول آن به بیش از شش بلوک شهری رسید. مردمی از تمام سنین و با تفکرات متفاوت در آن شرکت کردند.

حامیان بنیاد مذهبی هر کریشناس کنار اصول گرایان مسیحی و حامیان دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا راهپیمایی کردند . برخی ها هم تابلوهایی درباره شبکه اینترنت 5جی یا فساد در آمریکا در دست داشتند.

آندره دیوید 75 ساله اهل مونترال گفت: من تصمیم گرفتم امروز بیایم که بگویم کافی است. ما به اندازه کافی فریب داده شده ایم.

محبوب ترین سمبل ها در این اعتراض ها، چه روی تی شرت ها، پلاکاردها یا پرچم ها، متعلق به تئوری توطئه راست افراطی QAnon بود که در آمریکا آغاز شده است. این تئوری توطئه می گوید گروهی از شیطان پرستان که بچه ها را آزار جنسی می دهند به طور مخفی دولت آمریکا یا شاید حتی کل جهان را کنترل می نمایند.
سازمان اف بی آی در سال 2019 لیبل ریسک امنیت عمومی را روی QAnon گذاشت چون افرادی متعلق به آن بر پایه این باورها آغاز به انجام حرکت های خشن کردند. حامیان این تئوری توطئه تا به حال بارها از ترامپ حمایت نموده و او هم از حمایت آن ها تشکر نموده است.

راهپیمایی شنبه به یک گردهمایی عظیم بیرون ساختمان رادیو کانادا منتهی شد. سخنرانان این راهپیمایی دولت را متهم کردند که نسبت به تهدید کووید-19 بیش از حد واکنش نشان می دهد و درباره خطر این بیماری دروغ می گوید. این در حالی است که تا به حال در کبک نزدیک به 5800 نفر بر اثر این بیماری کشته شده اند.

ژان-ژک کروکور یک فعال ضد واکسن که در اروپا بسیار شناخته شده است، به جمعیت گفت: من مسئولان بهداشت عمومی را متهم به دستکاری آمارها از آغاز پاندمی به منظور توجیه توقف اقتصاد می کنم.

دیگر سخنرانان شامل استفان بلیز که باور دارد پاندمی بخشی از یک کودتای بین المللی است و لوسی لاریه می شدند که بازیگری است که بیشتر از همه به خاطر نقش هایی کوچک در فیلم های پلیس خوب/پلیس بد شناخته می گردد. او شناخته شده ترین سخنران جنبش ضد ماسک کبک است.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1416

به "برگزاری راهپیمایی عظیم ضدماسک در مونترال با حضور گروه های مذهبی و سیاسی کبک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری راهپیمایی عظیم ضدماسک در مونترال با حضور گروه های مذهبی و سیاسی کبک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید