تاریخ انتشار گرید لجندز تعیین شد؛ اولین گیم پلی بازی را ببینید

به گزارش هدا بلاگ، استودیوی کدمستر و کمپانی الکترونیک آرتز به تازگی از تاریخ انتشار نسخه تازه سری ماشین سواری گرید رونمایی نموده اند. گرید لجندز در تاریخ 25 فوریه 2022 میلادی (6 اسفند 1400) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار گرید لجندز تعیین شد؛ اولین گیم پلی بازی را ببینید

این بازی اکنون در نسخه های استاندارد و دلوکس با قیمت های 59.99 و 79.99 دلار برای پیش خرید در دسترس است. دومی شامل چهار بسته الحاقی بزرگ پس از عرضه، مکانیک پس، خودروهای اضافی Voklswagen Golf GTI و Audi R8 1:1 و چالش های انحصاری در بازی است. پیش سفارش های هر دو نسخه بعلاوه شامل پک دوگانه Seneca و Ravenwest است که چهار خودروی دیگر را به همراه رویدادهای تازهی به بازی اضافه می نمایند.

کریس اسمیث، کارگردان بازی در بیانیه ای گفت:

در اولین نمایش گیم پلی، اسمیث به همراه کریس گرووز از تیم سازنده درباره مکان های تازه، انواع رویدادها و موارد دیگر صحبت می نمایند. ما شاهد مسابقات Elimination در مسکو، Electric Boost Racing در لندن و حتی Big Rigs هستیم که با اتومبیل های فان کاپ همراه می شوند. این بازی مسابقه ای با بیش از 100 ماشین و بیش از 130 راستا برای رانندگی، هیجان بیشتری را نسبت به نسخه های قبلی با داشتن شخصیت هایی با هوش مصنوعی بهبودیافته که هر کدام رفتار منحصر به فرد خود را دارند، به بازیکن منتقل می نماید. اضافه شدن چیزهایی نظیر انفجار ماشین ها و سوراخ شدن لاستیک ها هم به غیر قابل پیش بینی بودن مسابقات بازی خواهند اضافه نمود.

از نظر تنوع وسایل نقلیه از خودروهای تک سرنشین گرفته تا خودروهای الکتریکی، نمونه های اولیه و چیزهای دیگر برای انتخاب وجود دارند. صدها رویداد مختلف هم وجود خواهند داشت، اما اگر می خواهید رویداد خود را ایجاد کنید، Race Creator می تواند به شما یاری کند. این حالت به شما اجازه می دهد تا مواردی مانند مسابقاتی با 50 دور، ماشین های الکتریکی در مقابل ماشین های سنگین و چیزهای دیگر را ایجاد کنید. بعلاوه می توانید تا 21 نفر از دوستان خود، بازی را تجربه کنید که قابلیت کراس پلی هم در این میان گنجانده شده است. جزئیات بیشتر در خصوص حالت کریر و بخش چندنفره آنلاین هم در آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر گیم پلی بازی را به همراه تصاویری از آن مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3378

به "تاریخ انتشار گرید لجندز تعیین شد؛ اولین گیم پلی بازی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار گرید لجندز تعیین شد؛ اولین گیم پلی بازی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید