شهربازی هایلند کیش؛ جزیره گردی به صرف لذت و هیجان

به گزارش هدا بلاگ، سفر به جنوب ایران و ماجراجویی در این جغرافیای مرموز، لذتی وصف نشدنی دارد. از امتیازهای سفر به جنوب، ماجراجویی و بازدید از جاذبه های تاریخی در کنار لذت از طبیعت و تفریحات مهیج است. جنوب به واسطه جزیره های متعددی که دارد، می تواند سهم بزرگی در ساختن لحظه های شاد و مفرح داشته باشد. جزیره زیبای کیش در خلیج فارس، در کنار زیبایی های طبیعی و جاذبه های تاریخی، دنیایی رنگارنگ از جاذبه های تفریحی و مهیج مثل شهربازی هایلند کیش محسوب می شود.

شهربازی هایلند کیش؛ جزیره گردی به صرف لذت و هیجان

در این جزیره می توانید لحظه های فراموش نشدنی برای خودتان بسازید و زیر پرتوهای طلایی خورشید جنوب و در کنار موج های نیلی خلیج فارس، خودتان را به کمی هیجان دعوت کنید. شهربازی هایلند کیش از مکان های سرگرمیی مشهور این جزیره است و سرزمینی رنگارنگ از تجربه های مهیج محسوب می شود.

در این مطلب همسفر مجله گردشگری خبرنگاران شوید و خودتان را برای دریافت آدرنالین آماده کنید تا در شهربازی هایلند کیش لحظه هایی شیرین و فراموش نشدنی بسازیم.

ساعت کاری شهربازی هایلند کیش چگونه است؟

این مجموعه در تمام روزهای هفته، از ساعت 11 صبح تا ساعت 1 بامداد فعالیت می کند.

قیمت بلیط شهربازی هایلند کیش چقدر است؟

قیمت بلیط شهربازی هایلند کیش به گزینه های انتخابی شما در میان امکانات و انواع بازی های مجموعه در زمان خرید بستگی دارد. حداقل مبلغ بدون تخفیف بلیط هایلند کیش در سال 99 برابر با 20 هزار تومان است.

سرگرمیات شهربازی هایلند کیش برای چه سنی مناسب است؟

بازی ها و تجهیزات این مجموعه بسیار متنوع است و کودک، نوجوان و بزرگسال می توانند با انواع وسایل بازی این مجموعه سرگرم شوند.

کافه و رستوران های نزدیک به هایلند کدامند؟

کافه کاپیتان بلک کیش، رستوران صبا، فست فود هادیز، ایران ویچ کیش و… .

شهربازی هایلند کیش کجاست؟

شهربازی هایلند در ناحیه شرقی جزیره کیش واقع شده است. این مجموعه سرگرمیی در شرق فرودگاه بین المللی کیش با مسافتی در حدود 5کیلومتر نسبت به آن واقع شده است. اسکله قدیمی و سرگرمیی کیش در ساحل شرقی جزیره، با مسافتی در حدود 2کیلومتر نسبت به شهربازی هایلند واقع شده است. هایلند در غرب اسکله قدیمی بروی نقشه دیده می شود.

در جهت جنوب شرقی شهربازی هایلند، ساحل مرجان کیش جا خوش کرده و فاصله بین این دو جاذبه جزیره در حدود 5.5کیلومتر است. پارک ساحلی سیمرغ نیز کمی پایین تر از ساحل مرجان، با فاصله تقریبی 7کیلومتر نسبت به هایلند واقع شده است. شهربازی هایلند به قدری معروف است که در اغلب مقالات راهنمای سفر به کیش می توان اسمی از آن دید.

پارک دلفین نیز از دیگر جاهای دیدنی کیش، برای سرگرمی و سرگرمی است که در جنوب شرقی هایلند با فاصله تقریبی 7 کیلومتر واقع شده است.

علاوه بر کلوپ های بازی، مراکز خرید نیز از پربازدیدترین نقاط جزیره سرگرمیی کیش هستند. بازار مروارید از مراکز خرید معروف در جزیره است که در جنوب غربی شهربازی هایلند کیش با فاصله تقریبی 8 کیلومتر نسبت به آن واقع شده است.

مراکز خرید نیز سارینا دسترسی خوبی به هایلند دارند و فاصله بین این بازار تا شهربازی چندان نیست. شعبه اول مرکز خرید سارینا در جنوب شرقی هایلند با فاصله تقریبی 3کیلومتر و شعبه دوم آن در فاصله ای نزدیک تر، در حدود 600متری شمال آن به روی نقشه دیده می شود.

مرکز خرید زیتون در شمال شرقی هایلند با فاصله 1.2کیلومتر و مرکز خرید پردیس با فاصله 2.5 کیلومتر در جنوب شرقی شهربازی واقع شده است. رویامال نزدیک ترین مجتع تجاری به شهربازی است و برای آنکه از هایلند سمت رویامال بروید، باید در حدود 800متر سمت جنوب شرقی پیاده روی کنید.

کیش گردی و مجذوب کنندهیت وقت گذرانی در هایلند

جزیره زیبا و توریستی کیش، یکی از شاهکارهای طبیعت در جغرافیای متنوع و رنگارنگ ایران محسوب می شود و این جزیره از جاذبه های تماشایی طبیعی، غنی است. خلیج نیلگون فارس، سواحل رویایی، آفتاب طلایی، شگفتی های زمین شناسی، بافت گیاهی متنوع و پوشش جانوری قابل توجه از عواملی هستند که به مجذوب کنندهیت و پرطرفداربودن این جزیره در بین مقاصد گردشگری داخلی کمک کرده اند.

اما این تمام ماجرا نیست؛ کیش مقصدی برای تمام سلیقه ها و تمام رده های سنی محسوب می شود. اگر به دنیای زیر آب علاقه دارید، آکواریوم کیش، در صورتی که اهل تاریخ هستید، قلعه جنی کیش و به شرطی که عاشق طبیعت باشید باغ پرندگان کیش را به شما پیشنهاد می کنیم.

این جزیره از نظر امکانات گردشگری محیط بسیار مطلوبی دارد و در کنار مزایای رفاهی مطلوب، بهترین امکانات سرگرمیی و سرگرمی را در این جزیره می توانید پیدا کنید. امکاناتی که در بین آنها هم سرگرمیات مهیج وجود دارد و هم می توانید به سراغ سرگرمی های آرامش بخش و ماجراجویانه بروید.

همسفر خبرنگاران شوید تا به هایلند کیش برویم و در این مجموعه سرگرمیی، لحظه هایی مفرح داشته باشیم.

آشنایی با شهربازی هایلند کیش

در جزیره توریستی کیش، شرایط یک سفر لوکس و راحت برای مسافران با تمام امکانات فراهم شده است. در این جزیره بهترین هتل های چند ستاره، کلوپ های ورزشی و تقریحی، انواع کافه و رستوران ، مراکز خرید خوش رنگ ولعاب و… فراهم شده است تا مسافران این جزیره دوست داشتنی، لحظاتی خوش و فراموش نشدنی در میان آب های خلج فارس تجربه کنند.

شهربازی هایلند کیش یکی از بهترین گزینه های سرگرمی و سرگرمی است که حوالی میدان امیرکبیر و در فضای سبز پارک شهر واقع شده است. این مجموعه سرپوشیده، از مدرن ترین مراکز سرگرمیی در سطح خاورمیانه محسوب می شود و با امکانات مطلوبی که دارد، همه سنین را به لذت از بازی و هیجان دعوت می کند.

بنابراین فرقی نمی کند کودک و نوجوان باشید یا سن شما در رده بزرگ سال و میان سال قرار بگیرد؛ هایلند برای همه، پیشنهادهای مفرح و مهیج دارد.

امکانات شهربازی هایلند کیش

در شهربازی هایلند کیش و محوطه پارک شهر، امکانات متنوعی برای مسافران جزیره فراهم شده است و امکانات آن تنها محدود به وسایل بازی نیست. شاید به دلیل همین تنوع امکانات است که مجموعه شهربازی هایلند یکی از پربازدیدترین جاذبه های جزیره کیش محسوب می شود.

علاوه بر انواع وسایل بازی و سرگرمی، در این مجموعه و فضای سبز آن کافه و رستوران نیز وجود دارد. بنابراین می توانید بعد از تخلیه هیجان در سالن بازی، خوب است که خودتان را به تجربه طعمی خوش در جمع خانواده یا دوستانتان دعوت کنید.

این مجموعه در فضای سبز پارک شهر واقع شده است تا علاوه بر ویژگی های یک شهربازی مدرن در فضای سرپوشیده، چیزی از زیبایی و دل بازی فضای سبز بوستان های شهری نیز کم نداشته باشد.

بنابراین اگر مثل دیگر دوستان یا سایر اعضای خانواده تان، اهل تجربه آدرنالین و لحظه های مهیج نیستید، در مدت زمانی که آنها سرگرم بازی هستند، می توانید در فضای سبز پارک شهر پیاده روی کنید و از هوای مطلوب جزیره لذت ببرید.

همیچنین می توانید کمی در این پارک کافه نشینی کنید و خودتان را به یک نوشیدنی یا دسری خوشمزه دعوت کنید.

سرگرمی ها و بازی های شهربازی هایلند

مجموعه سربسته شهربازی هایلند کیش، دنیایی مجذوب کننده از انواع وسایل بازی و امکانات مهیج است که هرکدام می توانند خاطره ای مجذوب کننده و فراموش نشدنی از کیش گردی برایتان بسازند. اگر می خواهید پیش از سفر به کیش از انواع بازی ها و سرگرمی مهیج هایلند مطلع باشید، نگاهی به فهرست زیر بیندازید.

وسایل بازی:

  • چرخ و فلک
  • سفینه
  • آبشار
  • قطار لاستیکی
  • رنجر
  • سورتمه
  • سفینه
  • سیمیلاتور
  • رودخانه وحشی
  • رولر کاستر هوایی
  • رولر کاستر آبی
  • ماشین ضربتی آبی و… .

انواع سرگرمی های مهیج:

  • اتاق فرار،
  • تالار ارواح،
  • سینما هفت بعدی،
  • شبیه ساز تیراندازی،
  • پلی استیشن،
  • سینما گیم،
  • ترامپولین برای تمام سنین،
  • اتاقک لیزر،
  • خلبانی در هواپیمای جنگنده شبیه ساز و… .

چگونه به شهربازی هایلند در کیش برویم؟

برای رفتن به شهربازی هایلند باید بعد از رسیدن به جزیره کیش، به سمت غربی جزیره بروید و خودتان را به میدان امیر کبیر و بلوار خلیج فارس برسانید. سپس وارد پارک شهر شوید. شهربازی هایلند کیش در مرکز این پارک واقع شده است.

موقعیت شهربازیش هایلند کیش روی نقشه گوگل

بهترین زمان سفر به کیش و جاذبه های آن

با رسیدن موج سرما، سفر به کیش و اقلیم های جنوبی رونق می گیرد و در فصول سرد، این جزیره دمای مطلوبی دارد. دمای مطلوب در کیش، از اوایل دی شروع می شود و معمولا تا اواخر فروردین ادامه دارد.

بنابراین اگر قصد دارید که به کیش سفر کنید، زمستان و روزهای شروعین بهار بهترین زمان برای راهی شدن خواهد بود و با رسیدن اردیبهشت، آب وهوا کم کم رو به گرما می رود و دیگر برای کیش گردی مناسب نخواهد بود. البته از قلم نیاندازید در این زمان کیش بیش از همیشه شلوغ است و اگر اهل فضاهای شلوغ نیستید، باید در انتخاب زمان سفر این مورد را هم در نظر بگیرید.

پیش به سوی جاهای دیدنی کیش

با رسیدن زمستان، سرمای شهر را رها کنید و راهی جزیره کیش شوید تا از آفتاب طلایی و انرژی بالای خورشید در این سرزمین لذت ببرید. از آرامش جاذبه های طبیعت لذت ببرید، در مکان های تاریخی ماجراجویی کنید و از گردش آدرنالین در خون خود در زمان حضور در مکان های سرگرمیی به وجد بیایید. شهربازی هایلند کیش یکی از بهترین گزینه ها برای لذت از هیجان در سفر است. امیدواریم که از کیش گردی و وقت گذرانی در هایلند، حسابی لذت ببرید. برای ماجراجویی در دیگر نقاط ایران، مجله گردشگری خبرنگاران را دنبال کنید.

در آخر بد نیست در نظر داشته باشید که اگر با تور کیش به این جزیره زیبا سفر می کنید، ممکن است مسئولان تور شما را به این شهربازی نبرند. پس خودتان یک برنامه برای این جای دیدنی چیده و زمانی را به آن اختصاص دهید.

منبع: علی بابا
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3481

به "شهربازی هایلند کیش؛ جزیره گردی به صرف لذت و هیجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهربازی هایلند کیش؛ جزیره گردی به صرف لذت و هیجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید