تبلیغات فریبکارانه به لایحه ایمنی آنلاین انگلیس اضافه می گردد

به گزارش هدا بلاگ، بعضی از نمایندگان مجلس انگلیس قصد دارند در لایحه ایمنی آنلاین بخشی را به تبلیغات کلاهبردارانه سرمایه گذاری اقتصادی در فضای آنلاین اختصاص دهند.

تبلیغات فریبکارانه به لایحه ایمنی آنلاین انگلیس اضافه می گردد

به گفته گروهی از نمایندگان مجلس انگلیس، دولت باید موضوع چالش تبلیغات فریبکارانه برای محصولات سرمایه گذاری را در لایحه ایمنی آنلاین بگنجاند.

مل استراید، رئیس کمیته خزانه داری مجلس انگلیس د این باره گفت: خزانه داری و سازمان راهبرد امور اقتصادی انگلیس (FCA) مشغول تنظیم توصیه هایی در این زمینه هستند.

البته هنوز باید منتظر واکنش وزرای کابینه برای متوقف کردن انتشار تبلیغات کلاهبردارانه آنلاین از سوی شرکت ها بود. بسیاری از این تبلیغات قبلاً در بالای نتایج جستجو ظاهر می شد.

یک نمونه از کلاهبرداری های آنلاین هم به 2 سال قبل مربوط است. هنگامیکه در 2019 میلادی طرح سرمایه گذاری لندن کپیتال اند فایننس باخت، حدود 237 میلیون دلار سرمایه متعلق به 11 هزار سرمایه گذار خرد از بین رفت. این رویداد به تحقیقاتی گسترده منجر شد. بسیاری از سرمایه گذاران به وسیله تبلیغات آنلاین با این طرح آشنا شده بودند.

به همین دلیل کمیته خزانه داری مجلس پیشنهاد نموده بخشی مربوط به منع تبلیغات کلاهبردارانه باید در لایحه ایمنی آنلاین گنجانده گردد. ممنوعیت تبلیغاتی تا به امروز با استقبال از سوی سازمان راهبرد امور اقتصادی انگلیس روبرو شده است. این سازمان هم اکنون گوگل را متقاعد نموده تا قبل از انتشار تبلیغات، قانونی بودن فعالیت های شرکت سفارش دهنده آگهی را کنترل کند.

خزانه داری انگلیس خاطرنشان کرد دولت این کشور تصمیم دارد قوانین سختگیرانه تری بر تبلیغات آنلاین از جمله موارد در نظر گرفته شده برای مقابله با کلاهبرداری آنلاین وضع کند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3216

به "تبلیغات فریبکارانه به لایحه ایمنی آنلاین انگلیس اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات فریبکارانه به لایحه ایمنی آنلاین انگلیس اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید