تدبیر بارسلونا برای خرید ستاره آرژانتینی اینتر

به گزارش هدا بلاگ، باشگاه بارسلونا قصد دارد با فروش فیلیپه کوتینیو پول خرید لائوتارو مارتینز را تهیه کند.

تدبیر بارسلونا برای خرید ستاره آرژانتینی اینتر

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، فیلیپه کوتینیو به عنوان گران ترین خرید تاریخ بارسلونا با این باشگاه قرارداد بست اما پس از 18 ماه به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شد و در این تیم هم نتوانسته نمایش مورد نظرش را ارائه کند تا احتمال بازگشت او به لیورپول وجود داشته باشد.

رسانه های اسپانیایی اعلام کردند کوتینیو که از لیورپول به بارسلونا آمد و در حال حاضر برای بایرن مونیخ بازی می کند در سرانجام این فصل به بارسلونا بازمی گردد اما در جمع آبی اناری ها باقی نمی ماند و تلاش خواهد کرد تا به لیورپول بازگردد.

بارسلونا تصمیم گرفته تا میرالم پیانیچ و لائوتارو مارتینز را از یوونتوس و اینتر ایتالیا جذب کند و کوتینیو جایی در اندیشه های سرمربی این تیم ندارد. ستاره تیم ملی برزیل تنها لیورپول را خواهان خود نمی بیند و تیم های چلسی، نیوکاسل، منچستریونایتد، آرسنال و لسترسیتی نیز به دنبال جذب او هستند. قیمت فروش کوتینیو بیش از 100 میلیون یورو است و بارسلونا با فروش این بازیکن پول خرید لائوتارو مارتینز را فراهم می کند.

4048/

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 744

به "تدبیر بارسلونا برای خرید ستاره آرژانتینی اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدبیر بارسلونا برای خرید ستاره آرژانتینی اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید