ترامپ باز هم مدعی تقلب در انتخابات شد

به گزارش هدا بلاگ، تهران (پانا) - رئیس جمهوری آمریکا با وجود تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات بعد از رأی گیری مجمع گزینندگان، در توئیت هایی مدعی تقلب انتخاباتی در ایالت میشیگان شد و از جمهوری خواستار خواست کاری نمایند.

ترامپ باز هم مدعی تقلب در انتخابات شد

به گزارش العالم، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با وجود تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات بعد از رأی گیری مجمع گزینندگان، باز هم مدعی تقلب در انتخابات شد و از پذیرش شکست سر باز زد. ترامپ در توئیتی در واکنش به درخواست یکی از طرفدارانش برای نادیده دریافت آرای الکترال در اشاره به گزارشی درباره رأی گیری در میشیگان که در آن ادعا شده تنها در یک شهرستان 33 درصد آرای ترامپ به صورت الکترونیکی به نفع بایدن جابه جا شد، نوشت: بسیاری از آرای ترامپ به بایدن منتقل شد. قاضی بسیار محترم میشیگان این گزارش حماسی را منتشر کرد. در همه جای کشور واقعیت دارد. این انتخابات جعلی نمی تواند دوام بیاورد. جمهوری خواستار کاری بکنید. پیروزی عظیم در ایالت کلیدی! 75.000.000 رأی.

او در توئیت دیگری درباره همین گزارش نوشت: ماشین های رأی گیری دومینیون فاجعه ای در سراسر کشور است. نتایج انتخابات چشمگیر را تغییر داد. نمی توانیم بگذاریم این اتفاق بیفتد. از نبوغ، شجاعت و میهن پرستی قاضی (میشیگان) سپاسگذارم، باید مدال بگیرد!

شرکت توییتر هر دو توییت ترامپ را نشان دار کرد و در هشداری نوشت این ادعاهای انتخاباتی مورد اختلاف و تردید است.

ادعاهای ترامپ در حالی است که رسانه های آمریکایی بامداد سه شنبه گزارش دادند مجمع گزینندگان این کشور موسوم به الکترال کالج، پیروزی جو بایدن، در انتخابات ریاست جمهوری را تایید کرد.

بر این اساس، مجمع گزینندگان آمریکا خاطرنشان کرد با رأی برگزینندگان ایالت کالیفرنیا به بایدن، او توانسته از حد نصاب 270 رأی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری عبور کند. ایالت کالیفرنیا دارای 55 رأی الکترال بود که همگی آنها با انتخاب بایدن، باعث شدند او به 302 رأی الکترال در انتخابات ریاست جمهوری برسد و پیروزی اش تایید گردد.

طبق آمار اعلام شده توسط روزنامه نیویورک تایمز، 4 گزیننده (الکتور) ایالت هاوایی نیز به بایدن رأی دادند تا شمارش آراء الکترال وی به 306 رأی برسد.

از طرفی اما دونالد ترامپ 232 رأی الکترال کسب کرد و در واقع به میزان آراء تعهدشده در پی رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری در روز سوم نوامبر رسید.

آرای الکترال روز ششم ژانویه 2021 طی جلسه ای در کنگره با حضور اعضای مجلس سنا و مجلس نمایندگان شمارش خواهد شد.

بایدن در واکنش به پیشتازی خود در آراء برگزینندگان این کشور، گفت اکنون زمان شروعی تازه و رقم زدن صفحه ای جدید در تاریخ این کشور است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2093

به "ترامپ باز هم مدعی تقلب در انتخابات شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ باز هم مدعی تقلب در انتخابات شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید