در حال به روز رسانی، انتخابات آمریکا؛ بایدن در ایالت مهم میشیگان به پیروزی رسید

به گزارش هدا بلاگ، با شمارش آرا در ایالت های مختلف نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در چند ایالت کلیدی باقیمانده مانند پنسیلوانیا و میشیگان در حال دست و پنجه نرم کردن هستند.

در حال به روز رسانی، انتخابات آمریکا؛ بایدن در ایالت مهم میشیگان به پیروزی رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا روز سوم نوامبر (13 آبان) با گشایش مراکز رای گیری برگزار گشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس آمار از 136 میلیون و 530 هزار آرای شمارش شده، جو بایدن 69 میلیون و 472 هزار یا 50 درصد آرای مردمی را از آن خود کرده و ترامپ نیز 67 میلیون و 61 هزار نفر رای معادل 48 درصد از آرای مردمی را به خود اختصاص داده است.

اخبار لحظه به لحظه تحولات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را در زیر می توانید دنبال کنید:

آیا نوادا بایدن را به ریاست جمهوری می رساند؟

با تعیین شدن نتیجه آرا در ایالت میشیگان حالا بایدن به 264 رای الکترال دست یافته و این ایالت نوادا با 6 رای الکترال است که می تواند پیروزی نامزد دموکرات را رقم بزند.

با شمارش 75 درصد آرا در ایالت نوادا بایدن با 49.2 درصد از ترامپ با 48.8 درصد پیش افتاده است.

اعلام پیروزی بایدن در میشیگان

شبکه خبری سی ان ان جو بایدن را پیروز انتخابات در ایالت میشیگان گفت. این ایالت 16 رای الکترال دارد.

بایدن: اکنون آرای الکترال کافی برای پیروزی در انتخابات در اختیار داریم

نامزد دموکرات در ایالت دلاور سخنرانی کرد و گفت: پس از ساعت ها شمارش آرا تعیین شده است که ما اکنون آرای الکترال کافی برای پیروزی در انتخابات را در اختیار داریم. من اینجا نیستم که اعلام پیروزی کنم، بلکه اینجا هستم که پیش بینی کنم ما اکنون آرای کافی برای پیروزی در انتخابات داریم.

وی گفت: درباره پنسیلوانیا احساس خوبی دارم به خصوص وقتی که آرای پستی شمارش شوند. من و سناتور هریس بیش از هر رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور دیگری در تاریخ این کشور رأی آورده ایم؛ بیش از 70 میلیون رأی.

ستاد انتخاباتی ترامپ خواهان توقف شمارش آرا در پنسیلوانیا شد

در حالی که 84 درصد آرا در ایالت پنسیلوانیا شمارش شده و ترامپ با 6.5 درصد اختلاف از بایدن پیش است، رسانه های آمریکایی گزارش داده اند که ستاد انتخاباتی ترامپ قصد دارد طی شکوائیه ای خواهان توقف شمارش آرا شود.

این در حالی است که بیل اپستین مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ تأکید کرده است که به زودی پیروزی ترامپ در ایالت پنسیلوانیا را اعلام می کند.

بایدن در یک قدمی تصاحب کل آرای میشیگان

با شمارش بیش از 5.2 میلیون رأی (99 درصد کل آرای اخذ شده) در ایالت میشیگان، جو بایدن 49.6 درصد و دونالد ترامپ 48.9 درصد آرای شمارش شده را به خود اختصاص داده اند. میشیگان 16 رأی الکترال دارد.

وکیل ترامپ: تقلب بزرگی در فیلادلفیا روی داده است

جولیانی وکیل ترامپ در صفحه توئیتر خود مدعی تقلبی بزرگ در فیلادلفیا شده و نوشت به همراه تیم حقوقی در راه این شهر ایالت پنسیلوانیاست.

او نوشته اجازه نخواهد داد دموکرات های فیلادلفیا این انتخابات را بدزدند.

دو کننده دموکرات کنگره آمریکا خواهان تعلیق حساب توئیتری ترامپ شدند

دیوید سیسیلین و گری کانولین از کنندگان حزب دموکرات در کنگره آمریکا در اظهاراتی جداگانه از شرکت توئیتر خواستند که حساب کاربری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به علت انتشار اطلاعات گمراه کننده و ادعاهای بی اساس درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تعلیق کند.

اعلام نتیجه نهایی انتخابات در کارولینای شمالی به فردا موکول شد

مسئول کمیته نظارت بر انتخابات در ایالت کارولینای شمالی در یک نشست خبرای گفت که شمارش آرای پستی در این ایالت همچنان ادامه دارد و نتیجه انتخابات فردا طی گزارشی به اطلاع عموم خواهد رسید.

بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از شمارش آرا در کارولینای شمالی، دونالد ترامپ با کسب 50.1 در صد از آرای شمارش شده (94 درصد کل آرا) پیشتاز است. با این حال با توجه به فاصله 1.4 درصدی جو بایدن با ترامپ، رسانه های آمریکایی از پیش بینی نتیجه نهایی انتخابات در این ایالت خودداری کرده اند. کارولینای شمالی 16 رأی الکترال دارد.

بایدن برای پیروزی به 22 رای الکترال نیاز دارد

بر اساس جدیدترین آمار بایدن اکنون با پیروزی در ویسکانسین 248 رای الکترال کسب کرده و ترامپ در مقابل 214 رای دارد. به این ترتیب نامزد دموکرات ها برای رسیدن به کاخ سفید باید 22 رای الکترال دیگر به دست آورد و به عدد سرنوشت ساز 270 برسد.

اعلام نتیجه نهایی انتخابات در کارولینای شمالی به فردا موکول شد

مسئول کمیته نظارت بر انتخابات در ایالت کارولینای شمالی در یک نشست خبرای گفت که شمارش آرای پستی در این ایالت همچنان ادامه دارد و نتیجه انتخابات فردا طی گزارشی به اطلاع عموم خواهد رسید.

بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از شمارش آرا در کارولینای شمالی، دونالد ترامپ با کسب 50.1 در صد از آرای شمارش شده (94 درصد کل آرا) پیشتاز است. با این حال با توجه به فاصله 1.4 درصدی جو بایدن با ترامپ، رسانه های آمریکایی از پیش بینی نتیجه نهایی انتخابات در این ایالت خودداری کرده اند. کارولینای شمالی 16 رأی الکترال دارد.

ستاد انتخاباتی ترامپ خواهان توقف شمارش آرا در میشیگان شد

خبرنگار شبکه سی بی اس گزارش داد که ستاد انتخاباتی ترامپ طی شکوائیه ای خواهان توقف شمارش آرا در ایالت کلیدی میشیگان شده است.

ستاد انتخاباتی ترامپ اعلام کرده است که خواهان نظارت بر فرایند گشایش صندق های رأی در برخی مراکز رأی گیری در ایالت میشگان بوده اما دسترسی کافی به حضور و نظارت کنندگان ستاد در این مراکز داده نشده است.

ترامپ: در حال کسب یک پیروزی بزرگ در پنسیلیوانیا هستیم

رئیس جمهور آمریکا در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: ما در حال پیروزی در پنسلیوانیا با اختلاف زیاد هستیم، اما وزیر امور داخلی پنسیلوانیا همین حالا گفت که میلیون ها رأی برای شمارش باقی مانده است

رهبر اقلیت مجلس کنندگان آمریکا: ترامپ برنده می شود

کوین مک کارتی رهبر جمهوری خواهان مجلس کنندگان آمریکا گفت: در نهایت رئیس جمهور ترامپ برای چهار سال دیگر انتخاب خواهد شد.

ادامه پیشتازی ترامپ در جورجیا

میزان آرای شمارش شده در ایالت جورجیا به 95 درصد کل آرا رسیده و ترامپ با کسب 50.3 درصد از آرا همچنان پیشتاز است.

به گفته وزیر امور داخلی ایالت جورجیا، کمتر از 250 هزار رأی در این ایالت برای شمارش باقی مانده است. این ایالت 16 رأی الکترال دارد.

ستاد انتخاباتی ترامپ خواهان بازشماری آرا در ایالت ویسکانسین شد

مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ گفت آرای رئیس جمهور ترامپ در ویسکانسین در محدوده تعیین شده برای درخواست بازشماری آرا واقع شده است و ما فورا درخواست بازشماری خواهیم داد.

ترامپ: از همه جا برای بایدن رأی پیدا می کنند!

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری گفت: آنها از همه جا برای بایدن رأی پیدا می کنند؛ در پنسیلوانیا، ویسکانسین و میشیگان. خیلی برای کشور ما بد است!

پیروزی بایدن در ایالت کلیدی ویسکانسین

شبکه خبری ان بی سی به نقل از یک مسئول ارشد ایالت ویسکانسین گفت که با شمارش تمامی آرای اخذ شده، جو بایدن پیروز قطعی انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت شده است.

واکنش رهبر جمهوری خواهان سنا به احتمال کشیده شدن کار انتخابات به دادگاه عالی

میچ مک کانل رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا درباره اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه قصد دارد تصمیم گیری درباره فرایند شمارش آرای انتخاباتی را به دادگاه عالی ارجاع دهد، گفت: در کشور ما رفتن به دادگاه راهی برای حل وفصل نااطمینانی ها و اختلافات است. بنابراین، من مسئله ای با این پیشنهاد رئیس جمهور ترامپ ندارم.

نتیجه قطعی انتخابات در ایالت میشیگان فردا اعلام می شود

وزیر امور داخلی ایالت میشیگان گفت که نتیجه قطعی انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت ظرف 24 ساعت آینده اعلام خواهد شد.

بایدن همچنان پیشتاز میشیگان

با شمارش 96 درصد آرا در ایالت کلیدی میشیگان، فزونی بایدن بر ترامپ به 0.7 درصد افزایش یافته است.

ابراز اطمینان مدیر ستاد انتخاباتی بایدن از پیروزی در انتخابات

جن اومالی دیلون مدیر ستاد انتخاباتی جو بایدن گفت: ما اطمینان داریم که معاون رئیس جمهور [سابق] جو بایدن، رئیس جمهور آینده ایالات متحده خواهد بود.

یک مقام ایالت پنسیلوانیا: میلیون ها رأی باقی مانده است!

در حالی که رسانه ها درصدهای مختلفی -از 64 درصد تا 80 درصد- را برای آرای شمارش شده در ایالت پنسیلوانیا اعلام کرده اند، وزیر امور داخلی این ایالت در یک نشست خبری گفت که تا به امروز تنها نیمی از آرا شمارش شده و میلیون ها رأی دیگر باقی مانده است.

توئیت جدید ترامپ درباره تغییر نتایج ایالت ها

شب گذشته من در بیشتر ایالت های کلیدی که تقریباً همه آنها تحت کنترل دموکرات ها هستند، اغلب با اختلاف پیشتاز بودم سپس با شمارش ناگهانی آرا [پستی] این فزونی ها یکی پس از دیگری غیب شدند. خیلی عجیب است. ناظران انتخابات کاملاً و به نحوی تاریخی در اشتباه هستند.

ادامه پیشتازی ترامپ در ایالت کلیدی پنسیلوانیا

خبرنگار شبکه خبری فاکس نیوز در فیلادلفیا گزارش داد که با شمارش حدود 80 درصد آرا در ایالت پنسیلوانیا، دونالد ترامپ همچنان با 10 درصد فزونی نسبت به بایدن پیشتاز است.

ترامپ در پنسیلوانیا 677 هزار رأی بیش از بایدن کسب کرده است.

بایدن و ترامپ هر کدام چند میلیون رای مردمی را از آن خود کردند؟

بر اساس آمار از 136 میلیون و 530 هزار آرای شمارش شده، جو بایدن 69 میلیون و 472 هزار یا 50 درصد آرای مردمی را از آن خود کرده و ترامپ نیز 67 میلیون و 61 هزار نفر رای معادل 48 درصد از آرای مردمی را به خود اختصاص داده است.

بایدن در ایالت سرنوشت ساز میشیگان پیش افتاد

با شمارش 93 درصد از آرای اخذ شده در ایالت میشیگان، جو بایدن با 0.3 درصد فاصله از دونالد ترامپ پیش افتاده است.

جو بایدن 49.4 درصد از آرای شمارش شده در ایالت میشیگان را کسب کرده است. این رقم برای ترامپ 49.1 درصد است.

تا این لحظه حدود 5 میلیون رأی (معادل 94 درصد آرا) در میشیگان شمارش شده است.

خودداری جانسون از اظهار نظر درباره نتایج انتخابات آمریکا

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا از اظهار نظر درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خودداری کرد.

اعلام رای نهایی ایالات نوادا و پنسیلوانیا احتمالا تا پنجشنبه عصر به طول بکشید

برخی منابع آمریکایی خبر دادند که ممکن است اعلام رای نهایی ایالات نوادا و پنسیلوانیا تا روز پنجشنبه به وقت آمریکا (عصر پنجشنبه به وقت تهران) به طول بکشید.

بایدن اختلافش با ترامپ در میشیگان را هم کاهش داد

اختلاف میان بایدن و ترامپ در ایالت میشیگان هم کاهش یافت. در حالی که بر اساس شمارش 73 درصدی ترامپ در این ایالت نزدیک به 8 درصد از بایدن جلو بود، اختلاف میان دو نامزد با شمارش 87 درصد از آرا به 1.4 درصد به نفع ترامپ تغییر یافته است.

ستاد انتخاباتی بایدن: درخواست ترامپ مبنی بر توقف شمارش آرا توهین آمیز و بی سابقه بود

ستاد تبلیغات انتخاباتی بایدن گفت، در صورت متوسل شدن دونالد ترامپ به دادگاه عالی به منظور جلوگیری از محاسبه دقیق آراء از نظر قانونی با او مقابله خواهیم کرد.

ستاد انتخاباتی بایدن همچنین تلاش ترامپ برای متوقف کردن شمارش آراء را اقدامی بی سابقه برشمرد.

ستاد انتخاباتی بایدن گفت: درصورت تلاش ترامپ برای توقف شمارش آرا تیم های حقوقی بایدن آماده به کارگیری هستند.

بازداشت 8 نفر در سیاتل در روز انتخابات آمریکا

پلیس سیاتل از بازداشت حداقل 8 نفر در جریان اعتراضات ضد نژادپرستی در این شهر در روز انتخابات ریاست جمهوری خبر داده است.

ترامپ: آماده جشن می شویم

رئیس جمهور آمریکا گفت: برای جشن بزرگ آماده می شویم. همه چیز را بردیم. پیروزی ما بی سابقه بود. ما در ایالت فلوریدا با اختلاف زیاد برنده شدیم.

ترامپ افزود: عده ای آدم ناراحت دارند تلاش می کنند حامیان ما را از حق رأی محروم کنند.

وی ادامه داد: آنها (دموکرات ها) می دانستند که نمی توانند برنده شوند و از این رو عنوان می کردند که باید کار را به دادگاه بکشانند. این تقلب علیه مردم آمریکاست و مایه شرمساری است... ما نمی خواهیم که آنها 4 صبح رای پیدا کنند و آن را اضافه کنند.

ترامپ گفت که دموکرات ها می خواهند مردم آمریکا را فریب دهند و این برای کشور ما شرم آور است.

رئیس جمهور آمریکا گفت: در ایالت پنسیلوانیا با اختلاف زیاد برنده شده است. او در حال اسم بردن از ایالت های دیگری است که در آنها برنده شده است.

وی همچنین گفت: تا آنجا که به من مربوط می شود اعلام می کنم که ما (جمهوریخواهان) انتخابات را برده ایم.

اظهارات دونالد ترامپ که خواهان قطع فرایند شمارش آرا شده با انتقادهای گسترده در فضای مجازی روبرو شده و بسیاری از کاربران نوشته اند او می خواهد دموکراسی متوقف شود.

ستادهای انتخاباتی بایدن و ترامپ برای یک نزاع طولانی تر آماده می شوند

در حالی که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار گشته و نتایج اولیه در برخی ایالت ها رسما اعلام شده است ولی به نظر می رسد ستادهای انتخاباتی دو نامزد دموکرات و جمهوریخواه برای یک منازعه طولانی تر طی روزهای آینده آماده شده اند.

سرنوشت انتخابات آمریکا در کدام ایالت ها تعیین شده و کدام ایالت ها باقی مانده اند؟

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1839

به "در حال به روز رسانی، انتخابات آمریکا؛ بایدن در ایالت مهم میشیگان به پیروزی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در حال به روز رسانی، انتخابات آمریکا؛ بایدن در ایالت مهم میشیگان به پیروزی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید