تعویق تمرینات انفرادی کمانداران کامپوند به دلیل شیوع دوباره کرونا

به گزارش هدا بلاگ، مربی تیم ملی کامپوند از به تعویق افتادن تمرینات ملی پوشان کامپوند به دلیل شیوع دوباره کرونا و تعطیلی خوابگاه ها در سایت تیروکمان اطلاع داد.

تعویق تمرینات انفرادی کمانداران کامپوند به دلیل شیوع دوباره کرونا

اسماعیل عبادی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: قرار بود تمرینات انفرادی کمانداران کامپوند از مرداد در سایت تیروکمان شروع گردد که به دلیل شیوع موج دوم کرونا به تعویق افتاد.

وی گفت: چون بیشتر ملی پوشان کامپوند شهرستانی هستند و در شرایط کنونی امکان تهیه خوابگاه وجود ندارد، ورزشکاران تمرینات خود را به صورت غیرمتمرکز و انفرادی در شهرستانهای خود پیگیری می نمایند و من نیز به آنها برنامه تمرینی ارایه می دهم.

عبادی در پاسخ به این پرسش که تعطیلی طولانی مدت اردوها چه تاثیری بر رکورد ورزشکاران خواهد داشت، اضافه نمود: به هر صورت عدم برگزاری اردوها و نبود مسابقات سبب افت رکورد کمانداران می گردد که جبران این عقب افتادگی و بازگشت به رکورد اولیه سخت است. از اواخر بهمن که به دلیل شیوع کرونا اردوها تعطیل شده

است، تا امروز به وسیله فضای مجازی با کمانداران در ارتباط بودیم تا آمادگی بدنی خود را حفظ نمایند، هر چند فرایند مناسبی نیست اما در حال حاضر سلامتی ورزشکاران برای ما مهم تر از برگزاری اردو است.

عبادی در خاتمه اظهار داشت: در حال حاضر کلیه مسابقات تیروکمان از سوی فدراسیون جهانی تا اواخر شهریور لغو شده و بعید می دانم در 6 ماه دوم سال هم با توجه به شرایط این بیماری برنامه ای وجود داشته باشد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1108

به "تعویق تمرینات انفرادی کمانداران کامپوند به دلیل شیوع دوباره کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق تمرینات انفرادی کمانداران کامپوند به دلیل شیوع دوباره کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید