تور بازدید از جنگل با قطار پدالی ، راستا قطارهای از کار افتاده جاذبه گردشگری می شوند

به گزارش هدا بلاگ، در آمریکا، در کوشش برای جلب توریست، بعضی از خطوط ریلی تاریخی آمریکا، راستا قطارهای بلااستفاده را به عنوان راستاهای تورهای میافرتی بازگردانی کردند.

تور بازدید از جنگل با قطار پدالی ، راستا قطارهای از کار افتاده جاذبه گردشگری می شوند

از سفر با تور زمستان پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

خبرنگاران - یکی از محبوب ترین تجربه های آن گشت و گذار در جهت معروف جنگل ردوود در شمال کالیفرنیا است. شما به همراه یکی از دوستانتان می توانید به جای اینکه به وسیله قطار بر روی ریل حرکت کنید، از یک ریل دوچرخه بهره ببرید که برای دو نفر ساخته شده است.

تور با راهنمای ریلی حدوداً دو ساعت طول می کشد و در فورت براگ، درست در ساحل شروع می گردد. از آنجا، در امتداد نهرهای پودینگ و پل های چوبی عبور خواهید کرد و زیبایی با شکوه چوب های قرمز باستانی شهرستان مندوچینو را به چشم خواهید دید. پس از رسیدن به گلن بلر، 50 دقیقه استراحت خواهید داشت تا از یک پیک نیک کوچک لذت ببرید یا جنگل ها را با پای پیاده کشف کنید.

احتیاجی به راهنمایی این قطار دوچرخه ای نیست. بدون احتیاج به رانندگی، شما و دوستتان می توانید در هنگام تماشای مناظر اطراف، به راحتی و با سرعت کمی پدال بزنید. مدیر این مجموعه عنوان نموده است که : شما می توانید به شگفتی این بخش طبیعی دست نخورده از دنیا نگاه کنید، کشف خالهای آبی، اورتری، تماشای گاه به گاه یک لاک پشت، یک رودخانه پرآب، گوزنهای عظیم، شاخ و برگ های زیبا در فصل اوج توت و شاید حتی دیدن یک خرس از جمله اتفاقات جالبیست که ممکن است برای شما رخ دهد.

منبع : my modern met

منبع: چمدان
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1613

به "تور بازدید از جنگل با قطار پدالی ، راستا قطارهای از کار افتاده جاذبه گردشگری می شوند" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور بازدید از جنگل با قطار پدالی ، راستا قطارهای از کار افتاده جاذبه گردشگری می شوند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بازدید از جنگل با قطار پدالی ، راستا قطارهای از کار افتاده جاذبه گردشگری می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید