تیم پیغام به حذف از جدول مسابقات اعتراض دارد، درحال آنالیز هستیم

به گزارش هدا بلاگ، میلاد تقوی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره حضور تیم پیغام در رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: تیم پیغام قبل از 31 تیرماه برای حضور در مسابقات لیگ برتر اعلام آمادگی کرد. این تیم در سال 98 مسائلی داشت اعم از اقتصادی و غیر اقتصادی که در حال حاضر پیگیر حل این مسائل است.

تیم پیغام به حذف از جدول مسابقات اعتراض دارد، درحال آنالیز هستیم

سرپرست دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد: تیم پیغام به حذف از جدول مسابقات در فصل گذشته اعتراض دارد و مدعی است این حذف، قانونی نبوده است. قرار است این اعتراض آنالیز گردد و در صورت غیر قانونی بودن حذف پیغام، این تیم برای حضور در مسابقات باید تا 15 تیرماه بدهی های خود را تسویه کند.

تقوی درباره حضور تعداد تیم های حاضر در مسابقات نیز گفت: تا 31 تیرماه 12 تیم اعلام آمادگی کردند و برای حضور در لیگ باید تا 15 تیر تمام شرایط را مهیا نمایند. تیم راه یاب ملل نیز پس از اعلام رسمی برای حضور در لیگ مجدد انصراف داد و حالا مجددا به طور غیر رسمی اعلام آمادگی نموده است. تیم پیغام نیز فعلا شرایطش تعیین نیست. در آیین نامه سازمان لیگ تعیین شده است 12 تیم در مسابقات باشند اما به دلیل شرایط کرونا و نیمه تمام ماندن مسابقات در فصل گذشته تیمی به دسته یک سقوط نکرد. دو تیم نیز به لیگ برتر صعود کردند و ممکن است لیگ با 14 تیم برگزار گردد و منعی وجود ندارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 993

به "تیم پیغام به حذف از جدول مسابقات اعتراض دارد، درحال آنالیز هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم پیغام به حذف از جدول مسابقات اعتراض دارد، درحال آنالیز هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید