امیدوارم مهربانی فراگیر گردد، مردم تیم ملی والیبال را دعا نمایند

به گزارش هدا بلاگ، علی اصغر مجرد ملی پوش والیبال ایران در مصاحبه با خبرنگاران درباره سالی که گذشت گفت: سال 99 به دلیل شرایط کرونایی، سال خوبی نبود، همگی استرس داشتیم که به بیماری دچار نشویم. تعدادی از دوستانمان را از دست دادیم و همین سال را تلخ کرد. امیدوارم سال جدید از شر این ویروس خلاص شویم چرا که تمام دنیا را تحت تأثیر قرار داده و همه را اذیت می نماید.

امیدوارم مهربانی فراگیر گردد، مردم تیم ملی والیبال را دعا نمایند

* به شرایط کرونایی عادت کردیم

وی ادامه داد: شرایط برای ورزشکاران به گونه ای بود که نمی توانستند کار را رها نمایند چرا که عشق، علاقه و درآمدمان از ورزش است. با رعایت پروتکل های بهداشتی توانستیم با این بیماری کنار بیاییم. ورزش در کنار کرونا بسیار سخت است به ویژه برای والیبالیست ها که تماس مستقیم با توپ و تور دارند اما تجربه بسیار جدیدی بود که در آینده برای فرزندانمان تعریف خواهیم کرد.

ملی پوش والیبال ایران اضافه نمود: به شرایط کرونایی عادت نموده ایم، یک سالی است که این ویروس وارد زندگی مان شده، هر کجا که رفتیم، سعی کردیم پروتکل های بهداشتی را رعایت و از ماسک و الکل استفاده کنیم تا خدای نانموده خانواده مان درگیر این ویروس نشوند.

* کرونا به شدت بدنم را تضعیف کرد

مجرد درباره ابتلایش به کرونا گفت: پیش از عید سال گذشته، حدود دو هفته دچار ویروس شدم، شرایط سختی بود، وزن بسیاری کم کردم، در خانه استراحت کردم و ویروس به شدت بدنم را تضعیف کرد.

وی در مورد شیرین و تلخ ترین خاطره ورزشی اش گفت: شیرین ترین خاطرات ورزشی برایم در تیم ملی رقم می خورد چرا که برایم بسیار دوست داشتنی است. از آنجایی که رقابت ملی رخ نداد، خاطره شیرین ورزشی نداشتم. تلخ ترین خاطره ورزشی ام نیز این بود که نتوانستیم به همراه تیم سپاهان به فینال مسابقات لیگ برتر راه یابیم؛ هدف گذاری مان حضور در فینال بود اما نشد.

* امیدوارم به زندگی عادی بازگردیم

سرعتی زن والیبال ایران درباره تلخ ترین و شیرین ترین خاطره زندگی اش در سال 99 گفت: شاید تلخ ترین خاطره، از دست دادن بعضی از دوستان و عزیزانمان به دلیل بیماری کرونا بود. کشف واکسن کرونا نیز شیرین ترین خاطره بود. امیدوارم هر چه سریع تر بتوانیم واکسینه شویم و به زندگی عادی بازگردیم.

وی درباره تعبیرش از سال 99 نیز گفت: سال فوق العاده سخت، با شرایط خاص و تجربه جدید بود که پیش از این کسی آن را تجربه ننموده بود. سال کرونایی بود.

* بدون تماشاگران هیجانی وجود ندارد

مجرد درباره رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: لیگ برتر شرایط سختی را پشت سر گذاشت. والیبال رشته پرطرفداری در ایران است. اگر طرفدار و تماشاگر در سالن مسابقات نباشد، هیجانی وجود ندارد. رشته هایی مانند والیبال، فوتبال و کشتی بدون تماشاگر بی هیجان هستند. حضور تماشاگر در سالن رقابت ها به ورزشکار روحیه، انرژی و اعتماد به نفس می دهد و هیچ چیز نمی تواند جای آنها را برای ورزشکاران بگیرد.

سرعتی زن تیم ملی والیبال تأکید کرد: ابتدای لیگ، مسابقات به میزبانی شهرها برگزار گردید و در ادامه تهران به عنوان میزبان معرفی گردید. برگزاری رقابت ها به صورت یک روز در میان و ساعت 11 صبح کمی سخت بود. تجربه های جدید و سختی به دست آوردیم. تعدادی از بازیکنان در فشار مسابقات مصدوم شدند و همین کار را سخت می کرد. خدا را شکر من دچار مصدومیت نشدم اما هر چه رقابت های لیگ به روزهای خاتمهی می رسید، بدنم ضعیف تر می شد. از آنجایی که تابحال تجربه چنین مسابقاتی را نداشتم، نمی توانستم چگونه بدنم را آماده نگه دارم.

* امیدوارم مهربانی فراگیر گردد

وی گفت: آرزو می کنم در سال جدید ویروس از بین برود، مردم واکسینه شوند و اوضاع همانند گذشته گردد چرا که شرایط سختی است. الان که فکر می کنم نمی دانم چگونه یک سال با کرونا را پشت سر گذاشتیم. آرزوی دومم این است که همه پدران و مادران سلامت باشند و در سال جدید مهربانی و انسانیت بیشتر و فقر و تنگدستی کم گردد. اگر مهربانی فراگیر گردد، مطمئناً فقر و تنگدستی از بین می رود.

وی درباره تعطیلات نوروز گفت: برنامه خاصی ندارم، نزد خانواده ام خواهم بود و احتمالاً اردوهای تیم ملی در اوایل فروردین ماه شروع گردد.

* مردم تیم ملی والیبال را دعا نمایند

مجرد در خاتمه گفت: امیدوارم همچنان مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند تا از شر این ویروس راحت شویم. امیدوارم در سال جدید مردم ایران برای موفقیت تیم ملی والیبال ایران دعا نمایند. تمام کوششم را خواهم کرد تا در ترکیب اصلی قرار گیرم. امیدوارم تیم ملی در المپیک نتایج قابل قبولی کسب کند چرا که حق والیبال ایران است. همه برای یک هدف یعنی کسب سکوی المپیک کوشش می کنیم. ان شاءالله کرونا بار دیگر مانع از برگزاری بازی های المپیک نگردد چرا که خودم برای اردوهای ملی و پوشیدن پیراهن تیم ملی لحظه شماری می کنم و اگر المپیک لغو گردد، شکست تلخی برایم خواهد بود. امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد و والیبال ایران با دعای خیر مردم نتیجه قابل قبولی در سال جدید کسب کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2590

به "امیدوارم مهربانی فراگیر گردد، مردم تیم ملی والیبال را دعا نمایند" امتیاز دهید

1 کاربر به "امیدوارم مهربانی فراگیر گردد، مردم تیم ملی والیبال را دعا نمایند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم مهربانی فراگیر گردد، مردم تیم ملی والیبال را دعا نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید