جاعلان مدارک تحصیلی در غرب تهران دستگیر شدند

به گزارش هدا بلاگ، رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: جاعلان مدارک تحصیلی ،ویزا و سرانجام خدمت در غرب تهران دستگیر شدند.

جاعلان مدارک تحصیلی در غرب تهران دستگیر شدند

به گزارش ، سرهنگصادق قره باقری رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: با طرح شکایت یکی از نهاد های دولتی مبنی بر اینکه فردی با در دست داشتن گواهی موقت خاتمه تحصیلات دوره پیش دانشگاهی در خواست تایید اصالت مدرک مذکور را داشته است که در آنالیز اجرا شده تعیین شد مدرک مذکور جعلی و فاقد اصالت می باشد. آنالیز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ نهاده شد.

وی بیان نمود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران پس از انجام تحقیقات فنی دریافتند متهم بدون اینکه در جلسات کلاس های درسی و امتحانات شرکت کند به وسیله آشنایی با یک جاعل مدرک تحصیلی در قبال پرداخت وجهی مدرک جعلی پیش دانشگاهی را تحویل گرفته و برای تأیید گواهی موقت به یک از نهاد های دولتی مراجعه نموده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پس از تحقیقات تکمیلی از متهم و انجام کار فنی و اطلاعاتی باند دو نفره جاعل مدرک تحصیلی را در حوالی میدان صادقیه شناسایی و روز گذشته در یک عملیات ضربتی هردو جاعل در مخفیگاهشان دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

قره باقری توضیح داد: متهمان پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات کافی به جرم خود اعتراف نموده و اظهار داشتند با اخذ مبالغی بین 50 الی 100 میلیون ریال از متقاضیان برلی آن ها مدرک تحصیلی و سایر مدارک جعلی صادر می کردند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعداد زیادی مدارک تحصیلی جعلی اعم از مدارک دانشگاهی- تحصیلی - نظام وظیفه و فنی حرفه ای و همچنین تعداد 8 عدد مهر مربوط به نهاد ها و ارگان های دولتی کشف شد، اعلام نمود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 194

به "جاعلان مدارک تحصیلی در غرب تهران دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاعلان مدارک تحصیلی در غرب تهران دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید