جدایی ستاره مورد علاقه لیونل مسی از بارسلونا!

به گزارش هدا بلاگ، آرتور ملو، هافبک برزیلی بارسلونا که در آستانه جدایی است، بازیکن مورد علاقه لیونل مسی بوده است.

جدایی ستاره مورد علاقه لیونل مسی از بارسلونا!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نظر می رسد جدایی آرتور ملو از بارسلونا قطعی باشد و این هافبک برزیلی و 23 ساله در آستانه انتقال به یوونتوس قرار گرفته است. همچنین توافق حاکی از آن است که میرالیم پیانیچ، ستاره بوسنیایی یوونتوس نیز به ازای قرارداد آرتور راهی نوکمپ خواهد شد و فصل بعد برای بارسلونا بازی می کند. اما در رسانه های اجتماعی ویدئویی مربوط به سال 2018 دست به دست می شود که در آن لیونل مسی، کاپیتان بارسا به تمجید از سبک بازی آرتور پرداخته است و هواداران این تیم معتقدند بی شک لیونل مسی موافق جدایی این بازیکن نخواهد بود. اتفاقی که در این سالها چندین بار رخ داده و مهم ترین نمونه اش رفتن نیمار از بارسلونا بوده است.

در این مصاحبه لیونل مسی گفته است: سبک بازی آرتور ملو بسیار شبیه ژاوی است، زیرا او دوست دارد با توپ بازی کند، علاقمند به ارسال پاس های کوتاه است و نمی خواهد توپ را از دست ندهد. آرتور بسیار محکم است و این عملکرد من را متعجب و شگفت زده کرده است.

سبک بازی آرتور به همان شکلی است که در ما در بارسلونا پیاده می کنیم. آرتور به سرعت شرایط بازی در بارسلونا و تمرینات را درک کرد و هواداران بارسلونا مانند بازیکنانی را دوست دارند که با هنگام پا به توپ بودن توانا هستند و ما عادت کرده ایم که صاحب توپ باشیم.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1007

به "جدایی ستاره مورد علاقه لیونل مسی از بارسلونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی ستاره مورد علاقه لیونل مسی از بارسلونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید