جهانگیری: چرا کلانتری برکنار گردد؟!

به گزارش هدا بلاگ، معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه چرا آقای کلانتری باید برکنار شوند؟ گفت: حتما کسانی که در حادثه اخیر واژگونی اتوبوس خبرنگاران مسئول بودند باید بیایند و پاسخ بدهند.

جهانگیری: چرا کلانتری برکنار گردد؟!

به گزارش مهر، اسحاق جهانگیری صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا قرار نیست عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست به علت عدم پذیرش مسئولیت حادثه اخیر برای خبرنگاران از کار برکنار گردد؟ گفت: چرا آقای کلانتری باید برکنار گردد؟ واقعیت این است که یک اتفاق تلخی افتاد و ما باید برای همه کسانی که در این حادثه آسیب دیدند آرزوی شفا کنیم و به خانواده آن هایی که جان خود را از دست دادند هم تسلیت بگوئیم.

جهانگیری گفت: دستگاه ها یکسری برنامه اجرایی تنظیم می نمایند و مرتب از خبرنگاران برای بازدید از طرح ها دعوت به عمل می آورند، اما گاهی اوقات هم یک اتفاق ناگواری می افتد.

وی اضافه کرد: در این میان دستگاه ها نباید از بار مسئولیتش شانه خالی نمایند بلکه باید اقدام مناسب انجام دهند و به موقع حضور داشته باشد و سعی نمایند امکانات لازم را مهیا نموده و اطمینان داشته باشند که همه کارهایش با امنیت کامل و رفاه مناسب انجام می گردد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: حتماً کسانی که در این حادثه مسئول بودند باید بیایند و پاسخ بدهند. من مطمئنم که جامعه خبرنگاری این مساله را پیگیری خواهد نمود و از آقای کلانتری هم می خواهم که اقدامات لازم را انجام دهد.

جهانگیری گفت: من آن دو خبرنگار را می شناختم و از لحظه ای که خبر را شنیدم بسیار متاثر شدم و حتماً هم تذکر لازم را می دهم.

وی در واکنش به اینکه کلانتری تا به امروز حتی عذرخواهی هم ننموده است، گفت: اگر تخلفی انجام گرفته باشد باید عذرخواهی صورت گیرد. اگر یک دستگاهی کاری انجام دهد که معلوم گردد قصوری از طرف دستگاه انجام گرفته است، مسئولین ذیربط باید بیایند و عذرخواهی نمایند.

معاون اول رئیس جمهور در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا که گفته است هنوز اختلافات در جریان مذاکرات باقی است، گفت: من در جریان مذاکرات نیستم و باید از آقای عراقچی سوال کنید.

جهانگیری در پاسخ به سوالی در مورد اعتراضات کارکنان صنعت نفت گفت: یک مصوبه ای امروز در دولت برای کارکنان صنعت نفت به پیشنهاد وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه تصویب کردیم که ابلاغ شد و از فردا اجرایی می گردد. این مصوبه تا حدی دغدغه کارکنان صنعت نفت را که بر اثر قانون بودجه محدودیتی برایشان ایجاد شده بود، برطرف می نماید. برای کارکنان قراردادی هم قرار شد وزیر تعاون پیگیری کند.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3070

به "جهانگیری: چرا کلانتری برکنار گردد؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگیری: چرا کلانتری برکنار گردد؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید