حسین خانی و زارع فینالیست شدند، اطری به رده بندی رسید

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان که بعنوان آخرین مرحله از سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی برای المپیک توکیو و همچنین رنکینگ مسابقات جهانی 2021 نروژ محسوب می گردد از دیروز در شهر ورشو در حال برگزاری است و امروز با برگزاری مسابقات پنج وزن دوم به انتها می رسد.

حسین خانی و زارع فینالیست شدند، اطری به رده بندی رسید

نتایج کشتی گیران کشورمان در انتها مسابقات مقدماتی به توضیح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم مسابقات به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می گردد و رضا اطری در گروه ب در مبارزه نخست با نتیجه 4 بر یک مغلوب نورسلیم سانایف دارنده مدال های نقره و برنز دنیا از قزاقستان شد. وی در مبارزه بعدی مقابل دنیاگیرمیرزا توروب اف قهرمان آسیا از ازبکستان با نتیجه 11 بر 5 پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف راوی کومار دارنده مدال برنز دنیا و قهرمان آسیا از هند با نتیجه 7 بر 4 مغلوب و راهی ملاقات رده بندی شد. وی در این ملاقات به مصاف نورسلیم سانایف دارنده مدال های نقره و برنز دنیا از قزاقستان می رود.

دیگر فینالیست وزن 61 کیلوگرم غلام جان عبداله یف از ازبکستان است که در مرحله نیمه نهایی مقابل سانایف به رجحان رسید.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی پس از استراحت در دور نخست در دور مقابل کامیل ریبسکی از لهستان با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد، وی در این خادجی مراد گادجیف از آذربایجان را با نتیجه 3 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی ملاقات فینال شد. یونس امامی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر مقابل دنیس پالوف از اوکراین به پیروزی رسید. وی در دور بعد مقابل خادجی مراد گادجیف از آذربایجان با نتیجه 4 بر 2 مغلوب گردید و با توجه به شکست گادجیف مقابل حسین خانی، امامی از دور رقابت ها کنار رفت. حسین خانی در ملاقات فینال به مصاف فرانک چامیزو کشتی گیر کوبایی الاصل و قهرمان دنیا و دارنده مدال برنز المپیک از ایتالیا می رود.

در وزن 125 کیلوگرم که 9 کشتی گیر حضور دارند، امین طاهری در دور اول مقابل اولگ بولتین قهرمان آسیا از قزاقستان با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید. وی در دور بعد مقابل یوسف حمیدا از مصر با نتیجه 6 بر 3 مغلوب گردید و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله بعد، طاهری از دور رقابت ها کنار رفت. امیرحسین زارع دیگر نماینده کشورمان در این وزن، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مقابل دیالدین عبدالمطلب از مصر به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی الکساندر کولدوفسکی از اوکراین را با نتیجه 10 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی ملاقات فینال شد. حریف وی در ملاقات فینال نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز دنیا از آمریکا است.

مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن نخست امشب برگزار می گردد.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2949

به "حسین خانی و زارع فینالیست شدند، اطری به رده بندی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین خانی و زارع فینالیست شدند، اطری به رده بندی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید