خبرنگاران آمریکا توصیه عدم انجام سفرهای خارجی را لغو کرد

به گزارش هدا بلاگ، تهران - خبرنگاران- دولت دونالد ترامپ در کوشش برای بازگرداندن آمریکا به شرایط عادی و کم جلوه نشان دادن تهدیدات ویروس کرونا، توصیه به انجام ندادن سفرهای خارجی توسط شهروندان را لغو کرد.

خبرنگاران آمریکا توصیه عدم انجام سفرهای خارجی را لغو کرد

به گزارش خبرنگاران از شبکه یواس تودی، وزارت خارجه آمریکا پنجشنبه شب گفت: با هماهنگی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، توصیه به عدم انجام سفرهای خارجی به علت شیوع ویروس کرونا که در تاریخ 19 مارس (29 اسفند) ابلاغ شده بود، لغو می شود.

این تصمیم در حالی صورت می گیرد که آمریکا همچنان دارای بیشترین مبتلا به ویروس کرونا در دنیا است.

براساس بیانیه وزارت خارجه آمریکا، با بهبود شرایط بهداشتی و ایمنی در بعضی از کشورها این وزارتخانه به سیستم قبلی در زمینه سطح مشاوره و توصیه به سفرهای خارجی باز می شود.

در این بیانیه آمده است، ما همچنان به شهروندان آمریکا توصیه می کنیم هنگام مسافرت به خارج از کشور به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن بیماری همه گیری (کرونا) احتیاط نمایند.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد: با وجود لغو توصیه عدم انجام سفرهای خارجی، مرزهای آمریکا همچنان برای بیشتر مسافران اتحادیه اروپا بسته است.

ترامپ که با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات شاهد کاهش بی سابقه طرفداران است، برای نشان دادن شرایط خوب آمریکا مدعی شد که واکسن کرونا این کشور احتمالاً تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2020 به بازار عرضه خواهد شد.

برخلاف اظهارات ترامپ متخصصان بهداشتی مطرح آمریکا و کارشناسان کاخ سفید چنین سناریویی را بعید می دانند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا کنون چهار میلیون و 973هزار نفر به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند و بیش از 161 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1284

به "خبرنگاران آمریکا توصیه عدم انجام سفرهای خارجی را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمریکا توصیه عدم انجام سفرهای خارجی را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید