خبرنگاران ایثارگران با اولویت در حوزه اشتغال و مسکن حمایت می شوند

به گزارش هدا بلاگ، تهران - خبرنگاران - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های تهران با اشاره به عمده مسائل ایثارگران در حوزه اشتغال و مسکن گفت: با تعامل خوبی که با چند بانک عامل در کل استان و نیز ادارات کل فنی و حرفه ای و نیز کار تعاون و رفاه اجتماعی برقرار نموده ایم، ایثارگران با اولویت در این دو حوزه راهنمایی می شوند.

خبرنگاران ایثارگران با اولویت در حوزه اشتغال و مسکن حمایت می شوند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت خبرنگاران از ایثار تهران، عبدالله مرتضوی روز سه شنبه در ملاقات با جمعی از ایثارگران و خانواده های معظم شهدا ملاقات کرد.

وی در این ملاقات ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا، خون شهیدان والامقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می نمایند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی هستند که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده، جان فشانی کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های تهران با اشاره به عمده مسائل ایثارگران در حوزه اشتغال و مسکن گفت: با تعامل خوبی که با چند بانک عامل در کل استان و نیز ادارات کل فنی و حرفه ای و نیز کار تعاون و رفاه اجتماعی برقرار نموده ایم، ایثارگران با اولویت در این دو حوزه راهنمایی می شوند.

وی با اشاره به موج سوم کرونا و خطراتی که جانبازان و والدین شهدا را تهدید می نماید، اضافه نمود: برای اینکه بتوانیم به ایثارگران عزیز و والدین معظم شهدا خدمت رسانی کنیم، فرایند ارتباطی به وسیله روش های مجازی اطلاع رسانی شده و به روسای شهرستان ها تأکید کردیم که اولویت حفظ سلامت جامعه هدف است، از این رو حتماً راه های ارتباط غیرحضوری و پیگیری امور مربوط به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1787

به "خبرنگاران ایثارگران با اولویت در حوزه اشتغال و مسکن حمایت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایثارگران با اولویت در حوزه اشتغال و مسکن حمایت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید