خبرنگاران شادمانی رادوشوویچ از اعتماد کادرفنی پرسپولیس

به گزارش هدا بلاگ، تهران- خبرنگاران- دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: برای یک بازیکن مهم ترین اتفاق این است که مربیان او را قبول داشته باشند و خوشحالم که داوود فنایی برای فصل بعد، من را به عنوان دروازه بان شماره یک انتخاب کرده است.

خبرنگاران شادمانی رادوشوویچ از اعتماد کادرفنی پرسپولیس

بوژیدار رادوشوویچ امروز (یکشنبه) در مورد اینکه طبق اعلام مربی دروازه بان های پرسپولیس او برای فصل آینده شماره یک سرخپوشان خواهد بود، گفت: زمان زیادی منتظر این فرصت بودم و خوشحالم که مربی دروازه بان های تیم من را به عنوان دروازه بان شماره یک معرفی کرده است. مهم ترین موضوع در زندگی حرفه ای یک فوتبالیست این است که مربی شما را قبول داشته باشد. چیز زیادی نمی گویم اما آن چهار سالی که منتظر این فرصت بودم، خودش گویای همه چیز است که چه مقدار برای این فرصت اشتیاق داشتم.

وی در مورد میزان آمادگی خود، افزود: این به بازیکنان بستگی دارد. همه آنها این آمادگی را دارند که به خوبی در مسابقات پیش رو حاضر شوند و در نهایت هم قهرمان شویم.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه او با سابقه ترین بازیکن خارجی تاریخ پرسپولیس است، شرح داد: راستش را بخواهید، وقتی به ایران آمدم، هیچوقت فکر نمی کردم که به این مقدار در ایران بمانم. در سال های اخیر اتفاقاتی رخ داد که باعث خوشحالی من و خانواده ام شد و من از بودن در ایران لذت می برم. هواداران و اتفاقات خوبی که رخ داد من را متقاعد کرد که در ایران بمانم و خوشحالم که این همکاری همچنان ادامه دارد.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 812

به "خبرنگاران شادمانی رادوشوویچ از اعتماد کادرفنی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شادمانی رادوشوویچ از اعتماد کادرفنی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید