خبرنگاران 19 تیم هلال احمر به حوادث سیلاب در خراسان جنوبی اعزام شد

به گزارش هدا بلاگ، بیرجند - خبرنگاران - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: 19 تیم امداد و نجات متشکل از 48 نفر با به کارگیری 19 خودرو امداد به حوادث ناشی از بارندگی و سیلاب در استان اعزام و تا به امروز پیروز به نجات 26 نفر شده اند.

خبرنگاران 19 تیم هلال احمر به حوادث سیلاب در خراسان جنوبی اعزام شد

محمدرحیم شهریاری روز دوشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: بر اثر بارندگی های 24 ساعت گذشته 16 حادثه ناشی از سیل و آبگرفتگی به جمعیت هلال احمر استان گزارش شده است که سه حادثه را تا به امروز امدادرسانی کردیم و برای 13 حادثه دیگر هنوز عملیات امدادرسانی ادامه دارد.

وی اضافه نمود: بیشترین حوادث گزارش شده از شهرستان های سربیشه، درمیان، طبس، خوسف، زیرکوه، نهبندان و سرایان بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از آماده باش 26 تیم هلال احمر برای امدادرسانی به حوادث احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب در این استان اطلاع داد و گفت: 112 نیروی هلال احمر در قالب 26 تیم امدادی در 23 پایگاه ثابت، پایگاه امداد هوایی، شعب هلال احمر و تیم های واکنش سریع و آنست (سگ های زنده یاب) برای امدادرسانی به حوادث احتمالی در آماده باش کامل هستند.

وی بیان نمود: 40 دستگاه خودرو آمبولانس و نجات برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان در پایگاه های امداد و نجات استان مستقر است همچنین 30 دستگاه خودرو امدادی به عنوان پشتیبان آماده به کارگیری است.

سامانه بارشی که از روز شنبه دوم فروردین در خراسان جنوبی فعال شد امروز در اغلب نقاط استان شدت گرفته و در بعضی شهرستان ها موجب جاری شدن روان آب و سیلاب شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 309

به "خبرنگاران 19 تیم هلال احمر به حوادث سیلاب در خراسان جنوبی اعزام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 19 تیم هلال احمر به حوادث سیلاب در خراسان جنوبی اعزام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید