خشم اینتری ها از پیرلو به خاطر اظهاراتش درباره ملی پوشان این تیم

به گزارش هدا بلاگ، اعضای باشگاه اینتر از اظهارات اخیر سرمربی تیم فوتبال یوونتوس رنجیده خاطر شده اند و از شرایط فعلی خود بعد از ابتلای چند بازیکن شان به کرونا راضی نیستند.

خشم اینتری ها از پیرلو به خاطر اظهاراتش درباره ملی پوشان این تیم

به گزارش خبرنگاران، روزنامه گاتزتا دلواسپورت نوشته است که باشگاه اینتر از صدور مجوز خروج لژیونرهای ملی پوش این تیم از ایتالیا برای ملحق شدن به اردوی تیم های ملی شان راضی نیست و در این میان اظهارات طعنه امیز آندره آ پیرلو هم مزید بر علت شده است که ناراحتی آنها دوچندان شود.

به دنبال ابتلای 4 بازیکن و یکی از اعضای کادر فنی تیم فوتبال اینتر به کرونا، سازمان بهداشت محلی شهر میلان بازی شب گذشته (شنبه) نراتزوری برابر ساسولو لغو و علاوه بر آن بازیکنان خارجی این تیم هم از پیوستن به اردوی تیم های ملی شان برای بازی های ملی ماه منع شدند.

کمی بعد به دلیل فشارهایی که از سوی فدراسیون های فوتبال کشورهای مختلف اعمال شد، سازمان بهداشت شهر میلان به بازیکنان خارجی اجازه داد مشروط به سپری کردن قرنطینه 14 روزه هنگام بازگشت به ایتالیا، به کشورهای خود سفر کنند و همین موضوع نارضایتی مسئولان تیم فوتبال اینتر را به همراه داشته است چرا که الان آنها برای آزاد گذاشتن بازیکنان خارجی خود جهت حضور در اردوی تیم های ملی شان تحت فشار قرار گرفته اند و این بازیکنان را 2 دو هفته بعد از بازگشت شان هم در اختیار نخواهند داشت.

در این میان آندره آ پیرلو، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس یکی از کسانی بود که با اظهاراتش درباره خوش شانسی اینتر ی ها برای بهره مندی از ممنوعیت سفر بازیکنان خارجی اش، سازمان بهداشت شهر میلان را تحت فشار قرار داد که مجوز سفر مشروط را برای ملی پوشان نراتزوری صادر کند. به همین دلیل اینتری ها از دست پیرلو نیز خشمگین هستند.

اینتر نه تنها به دلیل شیوع کرونا در این تیم نتوانست شب گذشته برابر ساسولو به میدان برود بلکه ممکن پس از بازی های ملی، بدون تعداد زیادی از مهره های کلیدی اش که اکثراً ملی پوش و اعضای اصلی تیم های ملی شان هستند، به میدان برود البته اگر تا آن زمان قانون قرنطینه 14 هفته ای برای ملی پوشان خارجی تیم های سری A پابرجا باشد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2586

به "خشم اینتری ها از پیرلو به خاطر اظهاراتش درباره ملی پوشان این تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم اینتری ها از پیرلو به خاطر اظهاراتش درباره ملی پوشان این تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید