خبرنگاران نایب رییس فدراسیون هندبال: مسئله ای برای برگزاری اردوی تیم ملی نداریم

به گزارش هدا بلاگ، تهران- خبرنگاران- نایب رییس زنان فدراسیون هندبال با اشاره به اینکه مسئله ای برای برگزاری اردوی تیم ملی نداریم، گفت: منتظر مجوز ستاد مبارزه با کرونا هستیم تا این اردوها را هر چند با تاخیر برگزار کنیم.

خبرنگاران نایب رییس فدراسیون هندبال: مسئله ای برای برگزاری اردوی تیم ملی نداریم

الهام سلوکی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: برای برگزاری لیگ برتر هندبال از ماه ها قبل برنامه ریزی های لازم را انجام دادیم. حتی یک سری از پروتکل ها را برنامه ریزی و پس از تدوین آن نقاط ضعف را رفع و نکات مثبت را تقویت کردیم.

وی اضافه کرد: همزمان از تجربه دیگر کشورها برای برپایی لیگ برتر استفاده کردیم. با این بحران، ورزش تعطیل نخواهد شد و طی سال های آینده این بیماری در ورزش خواهد بود. مسابقاتی که در آسیا و اروپا برگزار می گردد همگی با شرایط خاص است و باید همه اهالی ورزش با این شرایط کنار بیایند.

نایب رییس فدراسیون هندبال مطرح نمود: تیم هایی مثل اشتادسازه و شهید شاملی و دیگر تیم ها هر کدام در این چند روز به نحو احسنت دستورالعمل های ما را انجام داده اند. برای هر کدام از ورزشکاران اتاق جداگانه در نظر گرفتیم و در ورود و خروج آنان نهایت دقت را کردیم و پنج مرتبه از همه ورزشکاران و کادر فنی تیم ها تست پیسی آر گرفته شد و افرادی که واجد شرایط بودند، مجوز حضور در مسابقات را بدست آورند.

وی ادامه داد: بازیکنانی که تست آنان مثبت شد، در قرنطینه خانگی به سر می برند. افرادی که مشکل داشتند همان روز اول به منزل بازگشتند و خدا را شکر فعلا مسئله ای در برگزاری لیگ نیست.

سلوکی گفت: این فصل از لیگ برتر نسبت به فصل گذشته خیلی تفاوت دارد زیرا پیش از این ورزشکاران شرایط مسابقات تدارکاتی و رفاه بیشتر در حین بازی را داشتند. در حال حاضر ما خیلی سخت گیرانه بازی ها را برگزار می کنیم. ورزشکاران ما بدون حضور تماشاچی بازی می نمایند و کار سختی است.

وی یادآور شد: در حال حاظر به دلیل شرایط کرونا، اردوهای تیم ملی با تاخیر آغاز می گردد و همه کارها اجرا شده و در این شرایط مسابقات لیگ را برگزار کنیم تا در ادامه اردوی تیم ملی برپا گردد. در حال حاضر ستاد مبارزه با کرونا مجوز برگزاری اردوی تیم ملی را به ما نمی دهد. تدابیری اندیشیدیم که برای برگزاری اردوی تیم ملی زنان مسئله ای از لحاظ نکات بهداشتی نداشته باشیم. ما مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا را برای 2021 در پیش رو داریم که هنوز تاریخ دقیق آن معین نیست و باید برای آن برنامه ریزی کنیم.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1759

به "خبرنگاران نایب رییس فدراسیون هندبال: مسئله ای برای برگزاری اردوی تیم ملی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نایب رییس فدراسیون هندبال: مسئله ای برای برگزاری اردوی تیم ملی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید