درآمد نیمار مساوی با درآمد کل بازیکنان آتالانتا!

به گزارش هدا بلاگ، درآمد ستاره برزیلی خط حمله تیم فوتبال پاری سن ژرمن به اندازه کل حقوقی است که تمام بازیکنان حریف بعدی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا دریافت می کنند.

درآمد نیمار مساوی با درآمد کل بازیکنان آتالانتا!

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پاری سن ژرمن چهارشنبه این هفته در لیسبون در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیمی می رود که درآمد کل بازیکنانش به اندازه حقوق تنها یک بازیکن قهرمان فرانسه است.

اینکه قدرت اقتصادی پاری سن ژرمن به واسطه حمایت مالکان قطری اش از بسیاری از باشگاه های اروپایی بالاتر است بر کسی پوشیده نیست اما تفاوت توان اقتصادی این تیم با آتالانتایی که سه روز دیگر در لسیبون مقابلش صف آرایی کرد زمانی قابل بهتر قابل درک است که بدانید تنها نیمار مهاجم برزیلی PSG به اندازه تمام بازیکنان آتالانتا حقوق می گیرد، آن هم نه فقط بازیکنان ترکیب اصلی بلکه کل بازیکنان این تیم.

در حالی که پاری سن ژرمن روز گذشته (شنبه) به پرتغال سفر کرده تا در شهر فارو این کشور کمپ آماده سازی اش را برای مصاف با آتالانتا برپا کند، نماینده ایتالیا فردا (دوشنبه) راهی این کشور خواهد شد.

به بهانه این مصاف نشریه گاتزتادلواسپورت ایتالیا، نگاهی به شرایط اقتصادی دو باشگاه انداخته و به آماری قابل توجه اشاره کرده است.

طبق گزارش این نشریه 36 میلیون یورو در سالی که پاری سن ژرمن باید پرداخت حقوق نیمار می پردازد به اندازه کل حقوق بازیکنان آتالانتا است و 30 برابر حقوق پردرآمدترین بازیکن حریف ایتالیایی. در ترکیب آتالانتا پاپو گومز، یوسیپ ایلیچیچ، دووان زاپاتا در سال 1.2 میلیون یورو حقوق می گیرند که بسته به عملکردشان مبالغی هم به عنوان پاداش به آن اضافه می شود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1308

به "درآمد نیمار مساوی با درآمد کل بازیکنان آتالانتا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد نیمار مساوی با درآمد کل بازیکنان آتالانتا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید