یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا طبق برنامه؛ فینال در لیسبون

به گزارش هدا بلاگ، بر اساس اعلام نشریه فرانسوی اکیپ، بر خلاف شایعات اخیر مبنی بر اینکه چهار بازی باقی مانده از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در زمین بی طرف برگزار خواهد شد، یوفا تصمیم گرفته این مسابقات را طبق برنامه قبلی برگزار کند. اما مراحل پایانی و فینال رقابت ها قرار است در پرتغال و به صورت تک بازی برگزار گردد.

یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا طبق برنامه؛ فینال در لیسبون

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران ، بر اساس این گزارش، بعد از سرانجام مرحله یک هشتم نهایی، تیمهای راه یافته به مرحله یک چهارم برای ادامه رقابتها به پرتغال خواهند رفت. مراحل بعدی در یک بازه زمانی 10 روزه در پرتغال برگزار شده و فینال رقابتها در تاریخ 23 آگوست در شهر لیسبون و در استادیوم استادیو دا لوز خانه بنفیکا برگزار خواهد شد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا ابتدا طبق برنامه قرار بود در شهر استانبول و در استادیوم آتاتورک این شهر برگزار گردد، همان استادیومی که با بازی ماندگار لیورپول و آث میلان در فینال سال 2005 در یادها باقی مانده. ولی بعد از آنکه استانبول خاطرنشان کرد تمایلی برای میزبانی ندارد قرار شده برگزاری فینال به لیسبون واگذار گردد. بر اساس این گزارش ممکن است میزبان فینال لیگ اروپا هم به جای گدانسک به پورتو واگذار گردد. به این ترتیب فینال هر دو رقابت باشگاهی اروپایی در دو شهر پرتغالی برگزار خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 885

به "یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا طبق برنامه؛ فینال در لیسبون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا طبق برنامه؛ فینال در لیسبون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید