ملاقات ادیب و میشل عون به پنجشنبه موکول شد

به گزارش هدا بلاگ، منابع خبری از موکول شدن ملاقات امروز (چهارشنبه) نخست وزیر مکلف لبنان با رئیس جمهوری این کشور به فردا خبر دادند.

ملاقات ادیب و میشل عون به پنجشنبه موکول شد

شبکه الجدید لبنان به نقل از منابع آگاه بیان کرد که مصطفی ادیب، نخست وزیر مکلف لبنان که قرار بود امروز با میشل عون، رئیس جمهوری این کشور ملاقات و گفت وگو کند، برای دادن فرصت گفت وگوی بیشتر به احزاب درباره تشکیل دولت، ملاقاتش با عون را به فردا موکول کرد.

این درحالی است که سالم زهران، روزنامه نگار لبنانی با انتشار پیامی در توییتر نوشت: مصطفی ادیب، نخست وزیر مکلف لبنان سه شنبه نامه استعفایش از تشکیل دولت جدید این کشور را نوشته است و جزئیات آن امروز (چهارشنبه) یا پنجشنبه مشخص می گردد.

پایگاه خبری العهد صبح امروز بیان کرد که گفت وگوهای میشل عون با رؤسای فراکسیون های مجلس این کشور درباره فرایند تشکیل دولت خاتمه یافته است و وی از مواضع و نظر آنها درباره دولت جدید لبنان آگاه شده است.

طبق این گزارش، ساعات آینده برای شفاف سازی امور و آشکار کردن چشم انداز توافق برای تشکیل دولت یا ناتوانی مصطفی ادیب در تشکیل دولت مشخص کننده خواهد بود.

به همین دلیل، منابع آگاه گفتند که به دنبال خاتمه یافتن گفت وگوهای میشل عون با رؤسای فراکسیون های مجلسی و احزاب درباره تشکیل دولت، وی از مصطفی ادیب خواسته است که امروز به ملاقات او در کاخ بعبدا برود تا او را از نتیجه گفت وگوهای خود با رؤسای فراکسیون ها آگاه کند و ادیب نیز بتواند موضع مناسبی را در این زمینه اتخاذ کند. ، ایسنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1569

به "ملاقات ادیب و میشل عون به پنجشنبه موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات ادیب و میشل عون به پنجشنبه موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید