رأی اعتماد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار روز سه شنبه مجلس

به گزارش هدا بلاگ، تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در روز سه شنبه هفته آینده با حضور معاون اول رئیس جمهوری اطلاع داد.

رأی اعتماد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار روز سه شنبه مجلس

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با پانا درخصوص فرایند آنالیز صلاحیت و رأی اعتماد به وزیر آموزش و پرورش، گفت: با توجه اعلام وصول نامه آقای رئیس جمهور با موضوع معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، موضوع آنالیز صلاحیت و رأی اعتماد ایشان در دستورکار روز سه شنبه واقع شده است.

وی ادامه داد: ایشان یک رزومه و یک برنامه ارسال نموده اند که هیات رئیسه مجلس این ها را در اختیار نمایندگان قرار داده است تا به وسیله نمایندگان مردم آنالیز گردد.

نماینده شاهین شهر با اشاره به بعضی نقدها که پیرامون نسبت فامیلی وزیر پیشنهادی با یکی از مقامات به وجود آمده، گفت: پیشنهاد من این است که اجازه داده گردد که مطالب، برنامه ها و صحبت های ایشان شنیده گردد.

حاجی دلیگانی درخصوص احتمال حضور رئیس جمهوری در جلسه رأی اعتماد، گفت: طبق اخباری که شنیدم قرار است محمد مخبر معاون اول در صحن مجلس به منظور دفاع از صلاحیت وزیر پیشنهادی حاضر گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3314

به "رأی اعتماد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار روز سه شنبه مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رأی اعتماد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار روز سه شنبه مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید