رونمایی از سامانه ویژه حمل و نقل جانبازان و معلولان در شیراز

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/فارس رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به رونمایی از سامانه ویژه حمل و نقل جانبازان و معلولان، گفت: 5 دستگاه ون ویژه معلولان به زودی کار خدمت رسانی به جانبازان و معلولان را شروع می نماید.

رونمایی از سامانه ویژه حمل و نقل جانبازان و معلولان در شیراز

دکتر نواب قائدی با اشاره به طرح کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک این شورا مبنی بر راه اندازی سامانه حمل و نقل ویژه معلولان و تحقق وعده شورای شهر، اضافه کرد: با توجه به محدودیت های موجود در زیرساخت های حمل و نقل عمومی و عدم امکان استفاده معلولان و جانبازان از این سیستم ها، طرح راه اندازی سامانه ویژه حمل و نقل عمومی در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورا مطرح و پس از تصویب شورا، در سال 97 به شهرداری ابلاغ شده بود.

عضو شورای شهر شیراز ادامه داد: بر اساس این طرح شهرداری مکلف شد که با خرید 5 دستگاه ون و مناسب سازی آن، سامانه حمل و نقل ویژه جانبازان و معلولان را راه اندازی کند.

قائدی ضمن با ابراز خرسندی از آغاز به کار این سامانه و قدردانی از کوشش شهرداری شیراز در این خصوص، از خیرین شهر شیراز و استان خواست که برای توسعه این طرح شورا و شهرداری شیراز را یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 100

به "رونمایی از سامانه ویژه حمل و نقل جانبازان و معلولان در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از سامانه ویژه حمل و نقل جانبازان و معلولان در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید