رویدادهای لندن؛ ماه آوریل

به گزارش هدا بلاگ، چند مورد از رویدادهایی که در آوریل سال 2017 در لندن برگزار می شوند را در این مقاله مرور می کنیم. در ادامه با خبرنگاران باشید.

رویدادهای لندن؛ ماه آوریل

رویدادهای بسیاری در طول سال در شهر لندن برگزار می شوند؛ تقویم رویدادهای لندن همواره شلوغ و متراکم است. در این مطلب نگاهی داریم به مهم ترین رویدادهای آوریل 2017 در لندن، تا با رویدادها و وقایع این شهر توریستی بیشتر آشنا شویم.

ژوراسیک کینگدم در پارک آسترلی

ژوراسیک کینگدم، تور انگلستان خود را از پارک آسترلی لندن آغاز می نماید. این رویداد در روز اول آوریل آغاز شده و هفدهم همین ماه به انتها می رسد. در ژوراسیک کینگدم می توانید از نزدیک هیولاهای 5 متری دوتیرکی (دایناسورهای سوسمارپای گیاهخوار) را ببینید، پرواز پتروشور بال انگشتی را نظاره کنید و تیرانوسوروس های غول پیکر را در میان درختان و در کمین یک شکار مناسب دیدن کنید.

در این مراسم، بیش از 30 مدل متحرک از نسل دایناسورها را خواهید دید و حتی در بیرون آوردن یک اسکلت دایناسور بزرگ الجثه یاری کنید.

نرخ بلیط

بزرگسال 218 هزار تومان

کودک 186 هزار تومان

تال شیپس رگاتا در گرینویچ و وولویچ

در این رویداد هیجان انگیز مجموعه ای از 30 قایق بادبانی در یک مسابقه 4 روزه راستا 8000 کیلومتری تا کانادا را مسابقه می دهند. این مراسم در تعطیلات جشن ایستر و از رودخانه تامز آغاز می گردد. در این مراسم می توانید از دیدنی آتش بازی در کنار رودخانه یا در یکی از قایق های کروز لذت ببرید، یک شام VIP در یکی از قایق ها رزرو کنید یا نمایش زیبای 30 قایق بادبانی را در روز آخر مراسم و قبل از آغاز مسابقه، ساعت 5 بعد از ظهر، دیدن کنید. فعالیت های متنوع بسیاری در طول این مراسم در انتظار شما است.

مصائب مسیح در میدان ترافلگار

در این مراسم که هر سال در روز آدینه خوب (good friday) برگزار می گردد، داستان به صلیب کشیدن حضرت مسیح به روایت کتاب مقدس در میدان ترافلگار (Trafalgar Square) به تصویر کشیده می گردد. گروهی متشکل از 100 بازیگر و داوطلب لباس های نمایش به تن می نمایند و در کنار اسب ها، الاغ ها و کبوترها به انجام نمایش مشغول می شوند.

این مراسم چند سالی است که یکی از اجزای اصلی جشن ایستر در لندن شده است و هر بار هزاران نفر دیدنگر را به این نمایش جذب می نماید. دو نمایش 90 دقیقه ای از ساعت 12 ظهر تا 3:30 دقیقه انجام می گردد و بر روی صفحه نمایش بزرگ به نمایش در می آید.

ماراتون لندن

در این ماراتون، هزاران هزار دونده و دیدنگر در خیابان های لندن حاضر می شوند. هر سال بیش از 38000 نفر در این ماراتون 42/2 کیلومتری در خیابان های لندن می دوند.

نیمه اول راستا درست در جنوب تامز از گرینویچ و بلکهیس آغاز می گردد. پس از عبور از رودخانه (به وسیله Tower Bridge) از کنار تعدادی از مهم ترین جاذبه های مرکز انگلستان می گذرند.

جشن سنت جورج

مراسم سالانه شهردار لندن به مناسبت روز بزرگداشت سنت جورج در میدان ترافلگار یکی دیگر از رویدادهای آوریل است. در این روز میدان با تزئیناتی به رنگ قرمز و سفید برای روز ملی انگلستان آراسته شده است و غرفه هایی از غذاهای سنتی انگلیسی، با الهام از خوراک های قرن 13 میلادی در اطراف میدان قرار گرفته اند. بعلاوه، فعالیت ها و برنامه های رایگانی با تم مخصوص مراسم اجرا می شوند. برای مثال انواع بازی ها، اجراهای موسیقی و پرفورمنس. حتی می توانید سرآشپزهای مشهور را در حین پخت و پز دیدن کنید.

منبع: کجارو / visitlondon.com
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3419

به "رویدادهای لندن؛ ماه آوریل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویدادهای لندن؛ ماه آوریل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید