زمان حذف و اضافه نیمسال دوم دانشگاه گیلان اعلام شد خبرنگاران

به گزارش هدا بلاگ، زمان حذف و اضافه و نحوه پرداخت شهریه در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه گیلان در اطلاعیه ای اعلام شد.

زمان حذف و اضافه نیمسال دوم دانشگاه گیلان اعلام شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، زمان حذف و اضافه و نحوه پرداخت شهریه درنیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه گیلان در اطلاعیه ای اعلام شد.

براین اساس تمامی دانشجویان شهریه پرداز برای حذف و اضافه لازم است علاوه برپرداخت بدهی ها معوقه در نیمسال های قبل مبلغ پیش پرداخت نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 را نیز پرداخت کنند.

دانشجویانی که در زمان انتخاب واحد مبلغ علی الحساب را پرداخت کرده باشند نیازی به پرداخت مجدد آن در زمان حذف و اضافه نخواهد داشت.

لازم به ذکر است، به منظور بهبود دسترسی به سامانه صرفا آن دسته از دانشجویانی که در تاریخ دوم تا هشتم اسفند ماه حذف و اضافه دارند در ساعات و روز هایی که به سال ورودی آن ها اختصاص داده شده به سامانه دسترسی خواهند داشت و دسترسی سایر دانشجویان به سامانه امکان پذیر نخواهد بود.

براساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه از نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند در صورت داشتن نمره ردی در درس یا دروس پیش نیاز در کارنامه تحصیلی، دروس بعدی را بدون رعایت پیش نیازی و محدودیت تعداد دروس، اخذ و بگذرانند. لازم به ذکر است این مصوبه مشمول دروس حذفی نیست.

دانشجویانی که متقاضی مهمان و یا انتقال به سایر دانشگاه ها است، نمی توانند در ترم جاری انتخاب واحد و یا حذف و اضافه انجام دهند. در صورت عدم پذیرش مهمانی و یا انتقالی در دانشگاه مقصد، دانشجویان جهت شرکت در حذف و اضافه باید نامه مخالفت با مهمانی و یا انتقال را ارائه کردند و با مراجعه به آموزش دانشکده مربوطه به صورت مکتوب از تقاضای مهمانی و یا انتقالی انصراف دهند.

دانشجویان شاهد و ایثارگر، دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که مبلغ کل شهریه ترم آن ها از مبلغ علی الحساب کمتر است و دانشجویان بورسیه وزارت علوم (شهریه پرداز) با هماهنگی حسابداری مربوطه اقدام به تعیین مبلغ و پرداخت شهریه کنند.

مبالغ پیش پرداخت شهریه در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 جهت اطلاع بیشتر دانشجویان به شرح زیر است:

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2578

به "زمان حذف و اضافه نیمسال دوم دانشگاه گیلان اعلام شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان حذف و اضافه نیمسال دوم دانشگاه گیلان اعلام شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید