زور فولاد به پالایشی ها نرسید ، آغاز سرخ بورس در اولین روز هفته

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در شروع معاملات این هفته بازار سهام، شاخص کل بورس با افتی یک درصدی (14 هزار واحدی) در 30 دقیقه ابتدایی روبرو شد. این در حالی است که افت شاخص کل هم وزن هم حدود یک درصد بود.

زور فولاد به پالایشی ها نرسید ، آغاز سرخ بورس در اولین روز هفته

معاملات امروز بورس در حالی شروع شده که هفته گذشته شاخص کل نتوانست فرایند صعودی اول هفته خود را حفظ کند و در نهایت بدون تغییر در کانال یک میلیون و 430 هزار واحدی نهاده شد.

در معاملات امروز سه نماد پارس، شپدیس و شپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند و فولاد هم با اثر مثبت 3600 واحدی نتوانسته از منفی شدن شاخص جلوگیری کند.

با وجود سرخپوشی بیشتر گروه های بازار، تقریبا در همه گروه ها نمادهای سبزپوش هم وجود دارد. در گروه محصولات دارویی هم دلر، با تشکیل صف خرید بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده است.

پارس با قیمت 19310 تومان و پارسان با قیمت 3362 تومان نزدیک به حداقل قیمت روزانه، دو نمادی هستند که از گروه محصولات شیمیایی جزء نمادهای شاخص ساز بورس هستند.

ارزش معاملات در 30 دقیقه ابتدایی بازار بیش از یکهزار میلیارد تومان به ثبت رسیده که می تواند نکته امیدوارکننده ای برای بازار امروز باشد.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3293

به "زور فولاد به پالایشی ها نرسید ، آغاز سرخ بورس در اولین روز هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زور فولاد به پالایشی ها نرسید ، آغاز سرخ بورس در اولین روز هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید