ساخت هتلی با 451 اتاق در فرودگاه جدید استانبول

به گزارش هدا بلاگ، IGA، سازنده و اپراتور فرودگاه جدید استانبول (INA) که برای 25 سال با مسئولین آن قرارداد بسته است و گروه هتل های مستقر در لندن(YOTEL) قراردادی همه جانبه برای مدیریت هتلی در این فرودگاه امضا کرده اند. این هتل یکی از بزرگ ترین هتل های فرودگاهی در جهان با 451 اتاق با لندساید و ایرساید خواهد بود. این هتل در داخل ساختمان ترمینال اصلی واقع شده است و به راحتی برای مسافرین تجاری و تفریحی، خدمه هواپیما و افراد دیگر در فرودگاه و در محوطه اطراف آن قابل دسترسی است.

ساخت هتلی با 451 اتاق در فرودگاه جدید استانبول

خدری سامسونلو، مدیر عامل شرکت خدمات فرودگاهی IGO (شرکت IGA Airport Operation) می گوید:

مفتخریم که YOTEL را به عنوان اپراتور هتل فرودگاه برگزیده ایم. ما در فرودگاه استانبول در حال تاریخ سازی هستیم. این پروژه که از چند لحاظ رکورد جهانی را در اختیار گرفته است و هم اکنون در مرحله ساخت و ساز واقع شده است، بر دینامیک هوایی و حمل و نقلی منطقه ای سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا تاثیر خواهد گذاشت. فرودگاه جدید باعث تسریع در رشد شرکت هواپیمایی ترکیه، شرکتهواپیمایی حامل پرچم جمهوری ترکیه خواهد شد که به بیشتر کشورهای جهان پرواز می کند. همه تلاش ما معطوف به تعریف تجربه ای منحصربه فرد، کارآمد و بدون استرس برای مسافر است که زمان انتظار و کارهای اداری را کاهش بدهد.

YOTEL به اتخاذ رویکردی کامل و سازگار با فضای منحصربه فرد، نوآورانه، لوکس و مدرن ما کمک خواهد کرد. عمیقا اطمینان دارم که فرودگاه استانبول نمونه ای در سطح جهانی خواهد بود که نه تنها مهمان نوازی مشهور ترکیه را به جهان خواهد نمایاند، بلکه برندی جدید را به جهان معرفی خواهد کرد که مردم و قاره ها را به هم متصل می کند. طبق برنامه ریزی ها، افتتاح فرودگاه جدید در تاریخ 29 اکتبر سال جاری انجام خواهد شد و ما خود را برای میزبانی از جهان آماده می کنیم.

ظرفیت INA بعد از اتمام چهار مرحله به قدری توسعه خواهد یافت که حداکثر 200 میلیون نفر را در خود جای بدهد و در مجموع، شش باند و سه ترمینال خواهد داشت. در INA، بیش از 350 مقصد به یکدیگر متصل خواهند شد و تقریبا 100 ایرلاین در آن فرود خواهند آمد.

هوبرت ویرویت، رئیس هیئت مدیره YOTEL، درباره اولین سرمایه گذاری این برند در ترکیه گفت:

ما شاهد رشد و توسعه شهرنشینی و توسعه اقتصادی ترکیه و به ویژه استانبول و افزایش محبوبیت آن طی چند سال گذشته بوده ایم. فرودگاه جدید استانبول باعث بیشتر شدن محبوبیت استانبول و تقویت اقتصاد ترکیه خواهد شد و YOTEL مسرور است که بخشی از آن باشد. چشم انداز جاه طلبانه آن ها مبنی بر تبدیل فرودگاه بزرگ استانبول به بزرگ ترین مرکز حمل و نقل در جهان، از نظر ما ایده ای بسیار جذاب بود و مفتخریم که برای اجرای این پروژه هیجان انگیز انتخاب شدیم. این شهر هم مانند YOTEL به دنبال موفقیت بیشتر است؛ بنابراین ما شرکای خوبی برای هم هستیم.

او ادامه می دهد:

استانبول، به طرزی باورنکردنی پر جنب و جوش است و به عنوان یک میراث جهانی یونسکو، سرشار از برنامه های تاریخی و فرهنگیاست که این شهر را تبدیل به پنجمین شهر پر بازدید در جهان کرده است. علاوه بر این، استانبول یکی از سریع ترین رشدهای اقتصاد شهری را در جهان دارا است که دلیل محکمی برای گشودن هتل های بیشتر در این شهر در آینده است.

YOTEL، در دو منطقه از طراحی و استفاده هوشمندانه از فناوری استفاده کرده است - یک منطقه هوایی (ایرساید) شامل 102 اتاق و یک منطقه زمینی (لندساید) شامل 349 اتاق. هر دو بخش هتل فضاهای عمومی را در بر می گیرد که شامل مفهوم Club Lounge معروف امضایYOTEL است که به معنی خیابان های هوشمند، مناطق مخصوص استراحت، مراکز درمانی و اتاق هایی برای اتصال مردم به طبیعت است. منطقه زمینی شامل رستوران، کافه و سالن بدنسازی است که هفت روز هفته به صورت شبانه روزی باز است. هتل جدید همچنین دارای فضاهای انعطاف پذیر و مجهز به فناوری بی نظیر و ایده آل برای برگزاری جلسات کوچک و بزرگ، رسمی و غیر رسمی است که راحتی اهالی کسب و کار فرودگاه و مسافران را به طور یکسان در نظر گرفته است.

منبع: کجارو

منبع: تریپ
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 265

به "ساخت هتلی با 451 اتاق در فرودگاه جدید استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت هتلی با 451 اتاق در فرودگاه جدید استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید