ستین: ارزش مسی فقط به گل هایش محدود نمی گردد، سوارس به استراحت احتیاج دارد

به گزارش هدا بلاگ، کیکه ستین ضمن مراقبت از بازیکنانش، انتظار پیروزی در تمام بازی های باقی مانده لالیگا را دارد.

ستین: ارزش مسی فقط به گل هایش محدود نمی گردد، سوارس به استراحت احتیاج دارد

به گزارش خبرنگاران، کیکه ستین در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لگانس در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) از آمادگی شاگردان خودش اطلاع داد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: لگانس می تواند برای ما دردسرساز گردد زیرا برای بقا کوشش می نماید و مسابقات فعلی از آخرین شانس های این تیم به حساب می آید. لگانس برای ماندن در لیگ امتیاز می خواهد و نباید آن ها را دستکم بگیریم. با این حال می خواهیم فاصله با رئال مادرید را حفظ کنیم. بنابراین هدف ما پیروزی در این مسابقه است. نمی دانم چه عاملی در لالیگا معین کننده تر خواهد بود اما می دانم باید مسابقات خودمان را ببریم. برای ما و رئال مادرید شکست خوردن، غیرقابل قبول است.

او در ادامه اضافه نمود: احتمال استفاده از سیستم چرخشی و تغییر بازیکنان ترکیب وجود دارد زیرا نمی خواهم بازیکنانم خسته و مصدوم شوند.کار من این است از خستگی و مصدومیت بازیکنانم جلوگیری کنم تا در خاتمه فصل فرم خوبی داشته باشند. لوییس سوارس یکی از بازیکنانی است که احتیاج به استراحت دارد. هنوز تصمیم نگرفته ام سوارس فردا بازی خواهد نمود یا نه و باید با او صحبت کنیم. موظفیم درباره سوارس محتاط باشیم زیرا پس از مصدومیت های طولانی مدت، مصدومیت های عضلانی رخ می دهند و باید مراقب شرایط مهاجم اروگوئه ای باشیم. خوشبختانه بازیکنان خوبی در دسترس داریم. گریزمان بازیکن مهمی در ترکیب بارسلوناست و نقش مهمی در خط حمله دارد اما تقریبا در تمام مسابقات فصل بازی نموده و کمی خسته است.

ستین توضیح داد: تنها نباید به گل های مسی ارزش داد زیرا پاس گل های او هم تاثیرگذار و حیاتی هستند. مسی مزایای زیادی در اختیار تیم می گذارد. این مساله که او در 12 فصل متوالی توانسته به رکورد 20 گل زده در لیگ برسد، خارق العاده است. مسی بهترین بازیکن دنیاست و خوش شانس هستیم که او را در بارسلونا داریم. ترجیح می دادیم با حمایت طرفداران فردا مقابل لگانس بازی کنیم اما فعلا این مساله ممکن نیست و باید خودمان را با شرایط تطبیق بدهیم. ویدال بازیکن خیلی جذابی است.ویژگی های بازی ویدال در ترکیب هر تیمی ضروری است و او همواره به بارسلونا یاری می نماید.

او در خاتمه گفت: مایلم همه بازیکنان در بازی ها مشارکت داشته باشند تا انگیزه آن ها برای ارائه عملکرد خوب حفظ گردد.هر بازیکن در بارسلونا این فرصت را دارد تا از ابتدا به میدان برود. همواره صلاح تیم برای من بالاتر از صلاح بازیکن است.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 911

به "ستین: ارزش مسی فقط به گل هایش محدود نمی گردد، سوارس به استراحت احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستین: ارزش مسی فقط به گل هایش محدود نمی گردد، سوارس به استراحت احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید