برنامه های سه انجمن در نشست با مسئولان کمیته ملی المپیک آنالیز شد

به گزارش هدا بلاگ، نشست های تخصصی مرکز نظارت بر تیم های ملی با انجمن های راگبی، سافت تنیس، و بازی های فکری بطور مجزا برگزار گردید.

برنامه های سه انجمن در نشست با مسئولان کمیته ملی المپیک آنالیز شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ادامه نشست های تخصصی مرکز نظارت برتیم های ملی با فدراسیون های داوطلب اعزام به هانگژو، این نشست ها با حضور محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی با انجمن های مختلف برگزار گردید.

در نشست با انجمن بازی های فکری بیرانوند گفت:بازی های فکری از جمله رشته هایی است که جایگاه خود را در بین قشر جوان پیدا نموده و هواداران بسیاری دارد و بدون تردید آینده ای روشن در میان رشته های ورزشی خواهد داشت و همانند دیگر رشته ها نیز در این خصوص نگاه ما اعزام کیفی است.

کریمی نائب رئیس فدراسیون همگانی ضمن اشاره به داشتن چهره های خوب در بازی های فکری مطرح نمود: در رشته های دیجیتال و الکترونیک نفرات خلاق بسیاری داریم و تقریبا 15 هزار نفر در این رشته ها فعالیت دارند.

سپس بهادران رئیس انجمن بازی های فکری ضمن اشاره به تاثیر بسیار مثبت حضور رشته بازی های فکری در هانگژو عنوان داشت این امر باعث ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران این رشته ها می گردد و در رشته GO می توانیم حضور شایسته ای در هانگژو داشته باشیم.

در ادامه نشست راگبی برگزار و مهدی حسینی مسئول انجمن راگبی ضمن اشاره به روند رو به رشد راگبی در ایران و آسیا گفت: ورزش راگبی به گونه ای است که کشور ها می توانند در ترکیب خود از بازیکنان خارجی استفاده نمایند و همین امر شرایط را سخت نموده است، اما به رغم این مسائل در قهرمانی آسیا بر روی سکو رفتیم و در هانگژو نیز 12 کشور می توانند شرکت نمایند که ایران یکی از این کشورهاست و می تواند شانس خود را برای موفقیت بیازماید.

سلاطی دبیر فدراسیون نیز اشاره ای به جایگاه راگبی ایران در میان کشور های آسیایی انداخت و عنوان داشت: فاصله زیادی با قدرت های قاره ای نداریم و حتی در صورت داشتن کمی شانس می توانیم در هانگژو بر روی سکو برویم. رسولی مربی تیم ملی راگبی هفت نفره نیز ضمن تاکید بر پتانسیل بالای این رشته اعلام داشت حتی بازیکن ایرانی به لیگ راگبی اسپانیا ترانسفر نموده اند.

بعلاوه در نشست پایانی شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون تنیس در مورد سافت تنیس گفت: تفاوت بین مقرارت تنیس و سافت تنیس بسیار است که البته این تفاوت ها به نفع ماست و احتمال کسب موفقیت در هانگژو را برای ما افزایش می دهد و می توانیم در بخش مردان و زنان جزو تیم های برتر آسیا باشیم.

بعلاوه بشیری رئیس انجمن سافت تنیس عنوان داشت: ژاپن و تایلند رقبای اصلی ما در این بخش بوده و امیدواریم رشته های نو ورزشی بتوانند با حضور در هانگژو ضمن دفاع از جایگاه خود در آسیا محک جدی بخورند.

در این نشست ها ناهید کریمی، محمد تابع، مرتضی کوهی و مسعود موسوی از کمیته ملی المپیک و مرکز نظارت نیز حضور داشتند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1402 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3672

به "برنامه های سه انجمن در نشست با مسئولان کمیته ملی المپیک آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های سه انجمن در نشست با مسئولان کمیته ملی المپیک آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید