با کشتی کروز های غول پیکر به سراسر دنیا سفر کنید

به گزارش هدا بلاگ، بسته به شخصیت شما امکانات گوناگونی برایتان فراهم می گردد و خاطره ای منحصربه فرد در ذهنتان ثبت خواهد شد. با خبرنگاران همراه باشید تا درباره 3 مزیت اصلی سفر با کشتی بخوانید.

با کشتی کروز های غول پیکر به سراسر دنیا سفر کنید

سفری هیجان انگیز در انتظار شماست، با کشتی کروز هر روز در یک شهر و بندر جدید از خواب بیدار شوید و از نگران یستن و باز کردن چمدان ها نباشید.

می دانم چه فکری در سر دارید: سفرهای دریایی برای بازنشسته ها مناسب است! بهتر است تجدید نظر کنید زیرا در دهه اخیر تغییری عظیم در صنعت دریانوردی اتفاق افتاده است.

این حقیقت دارد که دریانوردی و مسافرانش به کلی متفاوت از گذشته هستند. به غیر از کسانی که نسبت به دریازدگی حساسیت شدید دارند، این نوع سفر برای تمامی اقشار توصیه می گردد. در این مقاله می خواهیم درباره 5 دلیلی صحبت کنیم که سفر دریایی را به نوعی تجربه منحصربه فرد بدل می سازد.

1-همه امکانات رفاهی در دسترس است

کافی است درباره سفر قبلی خود و هزینه های آن در تعطیلات بیاندیشید. علاوه بر هزینه پرواز و اقامت، برای هر وعده روزانه و نوشیدن قهوه باید پول پرداخت کنید. این هزینه ها در نگاه اول بی اهمیت به نظر می آیند، اما در انتهای سفر متوجه خواهید شد که دو برابر مقدار برنامه ریزی شده هزینه نموده اید.

حالا به سفر دریایی فکر کنید: هر آن چه که بدان نیازمندید در هزینه اولیه لحاظ شده که شامل غذا، اقامت، سرگرمی و حمل و نقل است. یافتن سفری دریایی با هزینه ای کمتر از 400 هزار تومان در کشتیرانی های عظیم کار سختی نیست و این در حالی است که اگر بخواهید همین سفر را از راه زمینی تجربه کنید با مسائل فراوانی روبرو خواهید شد.

انواع مختلفی از کابین ها وجود دارد که با سلیقه و بودجه شما تطابق دارد، اما کیفیت و گزینش غذا نیز در هزینه بسیار معین نماینده است. از خوراکی های کافه ای و برگرهای لذیذ گرفته تا ظرف غذا های بسیار مجلل همگی در کشتی آماده پذیرایی از مسافران است و شما در هیچ زمانی از شبانه روز گرسنه نخواهید ماند.

هرچه کشتی لوکس تر باشد، امکانات بیشتری در هزینه اولیه لحاظ می گردد که شامل تورهای کوتاه، اعتبار هزینه در عرشه و حتی پرواز است.

2-فقط یکبار باید وسایل خود را جمع کنید

مسئله مهمی وجود دارد که بیشتر مردم به آن توجه نمی نمایند: پس از این که در ابتدای سفر محتوای چمدان را در کابین خالی کردید تا آخرین روز سفر نیازی به بستن چمدان خود ندارید. به دلیل این که کشتی دریانوردی نوعی هتل روی آب محسوب می گردد، هر روز شما در شهر و کشوری جدید بیدار خواهید شد نیازی به خارج شدن از محل اقامت خود در ساعتی تعیین ندارید.

سفر دریایی روشی آسان برای بازدید از اماکن عجیب و ویژه است، بدون این که از تنها ماندن هراسی داشته باشید یا لیدری برای نشان دادن اماکن مهم در دسترس نباشد. در برنامه سفر از تمامی جاذبه های توریستی مهم بازدید خواهد شد.

بنابراین نگرانی خاصی در خصوص انتخاب اماکن برای بازدید وجود ندارد. راهنمای تور انگلیسی زبان هیچ نکته مهمی را در گردش از قلم نخواهد انداخت. علاوه بر آن می توانید در کشتی با افراد ماهر در زمینه سفر آشنا شوید یا به تنهایی به گشت و گذار بپردازید، این موضوع به سلیقه و دلخواه شما بستگی دارد.

3-سفر آبی برای خانواده ها ایده آل است

سفر آبی برای تمامی سنین پیشنهاداتی ویژه دارد. خوانندگانی که چندین فرزند با سنین مختلف دارند کاملا نسبت به این مسئله مطلع هستند: چگونه می توان بچه ها را سرگرم نگه داشت و در عین حال به تفریحات مخصوص عظیمسالان پرداخت؟

این مشکل در کشتی های تفریحی جدید رفع شده است. امکاناتی متفاوت برای گروه های سنی مختلف وجود دارد. بچه ها در در محیط هایی ویژه و تحت نظر سرگرم می شوند، نوجوانان در استخر شنا می نمایند و به بازی های کامپیوتری می پردازند. والدین از این طریق فرصتی مناسب برای استراحت و فعالیت های دیگر کسب می نمایند.

پس از آن خانواده برای صرف شام یا گردش در ساحل دور هم جمع می شوند. نه تنها فعالیت های متعددی برای جلوگیری از کسل شدن بچه ها ارائه می گردد، بلکه بچه ها می توانند در محیطی امن با دوستانی جدید آشنا شوند.

این سفر همچنین زمینه آشنایی بچه ها با فرهنگ های مختلف را فراهم می نماید. بچه ها به تجربه های فرهنگی و تاریخی علاقه نشان می دهند، البته تنها در صورتی که بمباران اطلاعاتی نشوند. اما اگر بچه ها ترجیح می دهند در کشتی بمانند می توانند اوقات خود را با سایر بچه ها به خوشی سپری نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 330

به "با کشتی کروز های غول پیکر به سراسر دنیا سفر کنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "با کشتی کروز های غول پیکر به سراسر دنیا سفر کنید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کشتی کروز های غول پیکر به سراسر دنیا سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید